تبیان، دستیار زندگی
نخست وزیر رژیم صهیونیستی که به لندن سفر کرده است، از همتای انگلیسی خود خواست در واکنش به آزمایش موشکی در ایران، تحریم هایی را علیه این کشور اعمال کند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

درخواست ضد ایرانی نتانیاهو از انگلیس

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی که به لندن سفر کرده است، از همتای انگلیسی خود خواست در واکنش به آزمایش موشکی در ایران، تحریم‌هایی را علیه این کشور اعمال کند.

بخش سیاست تبیان
نتانیاهو

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس،‌ بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی  در دیدار با ترزا می نخست وزیر انگلیس در لندن از وی خواست تا به تبعیت از دولت آمریکا تحریم‌هایی را علیه ایران عمال کند.

نتانیاهو با بیان اینکه اقدامات ایران نباید بی پاسخ بماند، گفت: امیدوار است دیگر کشورها نیز در موضع گیری علیه ایران از آمریکا پیروی کنند.

وی با طرح ادعاهای خصمانه علیه سیاست‌های منطقه‌ای کشورمان، افزود: ایران به دنبال نابودی اسرائیل و تسلط بر خاورمیانه است. ایران تهدیدی برای اروپا، غرب و جهان است. ایران همچنین به‌طور مکرر اقدامات تحریک آمیز انجام می‌دهد.

نتانیاهو در ادامه گفت: به همین دلیل است که من از اقدام رئیس جمهور ترامپ به اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران استقبال می کنم. من فکر می‌کنم که کشورهای دیگر به ویژه کشورهای مسئولیت پذیر نیز باید از این روند پیروی کنند.

به گزارش ایسنا، این ادعاها در حالی مطرح می‌شود که این آمریکا و غرب است که تلاش می‌کند با سیاست‌های مداخله جویانه و تفرقه افکنانه در خاورمیانه به اهداف خود در این منطقه دست یابد آنها تلاش می‌کنند تا این ادعاها علیه کشورمان توجه جامعه بین‌الملل را از حقیقت منحرف کنند.

دولت دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا نیز روز جمعه به بهانه برنامه موشکی ایران چند شخص و شرکت را هدف تحریم‌های خود قرار داد که این اقدام با استقبال نخست وزیر رژیم صهیونیستی مواجه شده است.


منبع : ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .