تبیان، دستیار زندگی
به گزارش تبیان به نقل از حوزه نیوزحجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی در نخستین نشست شورای سیاستگذاری کنگره یکصدمین سال ولادت آیت الله العظمی بهجت(ره) اظهارداشت: با توجه به شخصیت ممتاز و برجسته آیت الله العظمی بهجت(ره) می طلبد که یکی از مراجع معظم تقلید دبی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

کنگره آیت الله العظمی بهجت (ره) برگزار می‌شود

در کنگره ها و بزرگداشت ها وقتی فراخوان مقالات زده می شود تجربه نشان داده که بسیاری از دغدغه های علمی و پژوهشی که انتظار می رود، محقق نمی شود.

آیت الله بهجت

به گزارش تبیان به نقل از حوزه نیوزحجت الاسلام والمسلمین احمد واعظی در نخستین نشست شورای سیاستگذاری کنگره یکصدمین سال ولادت آیت الله العظمی بهجت(ره) اظهارداشت: با توجه به شخصیت ممتاز و برجسته آیت الله  العظمی بهجت(ره) می طلبد که یکی از مراجع معظم تقلید دبیرعلمی این نکوداشت باشد.

معاون آموزش و تحقیقات قوه قضائیه ادامه داد: با توجه به برپایی کنگره ها و نکوداشت های متعدد و کسب تجربیات عینی دریافته ایم که سفارش مقالات و آثار مکتوب می تواند پاسخگویی دغدغه های مورد نظر باشد به طوریکه در بزرگداشت آیت الله آصفی با توجه به فرصت 9 ماهه ای که داشتیم، توانستیم 27 جلد کتاب از آثار ایشان را احیاء کنیم و در روز مراسم بیش از 30 مقاله علمی را ارائه دهیم و این در حالیست که اگر می خواستیم به فراخوان مقاله اکتفا کنیم بدون تردید چنین ثمراتی برجای نمی گذاشت.

حجت الاسلام و المسلمین واعظی افزود: در برنامه دیگری به مناسبت بیستمین سال هجرت حضرت آیت الله مظاهری از قم به اصفهان طی سفارشی که داده بودیم در کمترین زمان ممکن بیش از سه هزار صفحه مطلب از افراد صاحب نام و عالم تولید و در سه جلد کتاب قطور به چاپ رسید.

وی بیان داشت: در خصوص  شخصیت آیت الله العظمی بهجت، می توانیم با انتخاب برخی از اساتید اخلاق، فقه و اصول به آنان سفارش های پژوهشی داد تا در روز نکوداشت آثار ارزشمند و در شأن این عالم وارسته و پارسا ارائه کنیم.

منبع: حوزه