تبیان، دستیار زندگی
زمان حضور سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران در تهران مشخص شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

زمان حضور کولاکوویچ در ایران مشخص شد

زمان حضور سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران در تهران مشخص شد.

بخش ورزشی تبیان
کولاکوویچ

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، ایگور کولاکوویچ، سرمربی جدید تیم ملی والیبال ایران پس از انجام برخی کارهای اداری از چهارشنبه هفته آینده کارش را با تماشای مرحله پلی‌آف مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور آغاز کند. این مربى به خاطر مشکلات ویزا، هفته نخست پلی‌آف را نمی‌بیند، اما از چهارشنبه هفته آینده در ایران خواهد بود.

مربى جدید تیم ملى والیبال ایران هفته گذشته هم به ایران سفر کرده بود و در مدت اقامت خود در ایران  مذاکراتی را با مسئولان فدراسیون انجام داده بود و همچنین ٣ مسابقه از سری مسابقات لیگ برتر والیبال را از نزدیک تماشا کرد.

دور رفت مرحله نخست پلی آف لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه 20 بهمن ماه پیگیری خواهد شد و تیم های بانک سرمایه، پیکان تهران، شهرداری ارومیه و سایپا تهران که در رتبه های اول تا چهارم جدول قرار گرفتند، در دیدار رفت به ترتیب میزبان تیم های شهرداری تبریز، خاتم اردکان، کاله مازندران و صالحین ورامین خواهند بود.

بر اساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون والیبال برنامه دور رفت مرحله نخست پلی آف لیگ برتر به شرح زیر است:

ساعت 15، خانه والیبال تهران :پیکان تهران – خاتم اردکان

ساعت 17، خانه والیبال تهران : بانک سرمایه – شهرداری تبریز

ساعت 19، خانه والیبال تهران: سایپا – صالحین ورامین

ساعت 16، سالن غدیر ارومیه: شهرداری ارومیه – کاله مازندران

دیدار برگشت مرحله نخست پلی آف روز چهارشنبه 27 بهمن ماه برگزار می شود و در صورت نیاز به مسابقه سوم، روز یکشنبه یکم اسفندماه تیم های بالای جدول دور مقدماتی میزبان خواهند بود.

دیدارهای رفت و برگشت مرحله دوم پلی آف نیز روز های چهارشنبه چهارم و یازدهم اسفندماه پیگیری می‌شود و در صورت نیاز به مسابقه سوم، یکشنبه 15 اسفندماه این بازی‌ها انجام می‌شود.

در این مرحله تیم‌های برنده جدال (پیکان تهران – خاتم اردکان) با برنده (شهرداری ارومیه – کاله مازندران) روبرو می‌شود و فاتح میدان (بانک سرمایه – شهرداری تبریز) با تیم برنده (سایپا – صالحین ورامین) روبرو می‌شود.

دور رفت و برگشت مرحله سوم شامل دیدارهای رده بندی و فینال لیگ برتر والیبال نیز روزهای چهارشنبه 18 و یکشنبه 22 اسفندماه برگزار می‌شود و در صورت نیاز به مسابقه سوم، چهارشنبه 25 اسفندماه آخرین دیدارهای لیگ برتر والیبال برگزار خواهد شد.


منبع :فارس

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .