تبیان، دستیار زندگی
علیشپور از دستگیری عامل آزار و اذیت زنان در شهرستان پاکدشت خبرداد وگفت: متهم با نصب دوربین در تفنگ ساچمه ای به آزار و اذیت زنان در سطح شهر اقدام می کرده است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دستگیری شکارچی زنان

علیشپور از دستگیری عامل آزار و اذیت زنان در شهرستان پاکدشت خبرداد وگفت: متهم با نصب دوربین در تفنگ ساچمه ای به آزار و اذیت زنان در سطح شهر اقدام می کرده است.

بخش حقوق تبیان

علیشپور

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان پاکدشت از دستگیری عامل آزار و اذیت زنان در شهرستان پاکدشت خبرداد  وگفت: متهم با نصب دوربین در تفنگ ساچمه ای به آزار و اذیت زنان در سطح شهر اقدام می کرده است.

وی با اعلام این خبر گفت: روز پنجشنبه هفته گشته چهار خانم به صورت متوالی به بیمارستان مراجعه و اعلام کردند که در یک لحظه متوجه سوزشی از ناحیه پا شده اند که در بررسی های اولیه مشخص شد  با  تفنگ ساچمه ای تیراندازی شده و به پای آنان برخورد کرده است.

این مقام قضایی افزود: با همکاری پلیس اطلاعات امنیت و راهنمایی یکی از افراد آسیب دیده موضوع مورد بررسی قرار گرفت و از تمامی منازل مناطق بازرسی بعمل آمد که در نهایت از دو منزل دو تفنگ ساچمه ای کشف شد.

این مقام قضایی افزود: با همکاری پلیس اطلاعات امنیت و راهنمایی یکی از افراد آسیب دیده موضوع مورد بررسی قرار گرفت و از تمامی منازل مناطق  بازرسی بعمل آمد که در نهایت از دو منزل دو تفنگ ساچمه ای کشف شد. علیشپور در ادامه بیان کرد : دراین رابطه زاویه تیراندازی ها در نظرگرفته شد و فردی که به تیراندازی اقدام کرده بود شناسایی و دستور بازداشت وی صادر شد.

دادستان عمومی وانقلاب شهرستان پاکدشت اضافه کرد: این فرد به جرم ارتکابی اعتراف کرد و با صدور قرار وثیقه روانه زندان شده است.

منبع: میزان

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .