تبیان، دستیار زندگی
هوشمند سفیدی که ریاست جشنواره برترین های تبلیغات را عهده دار است، گفت: تبلیغات در اقتصاد یک رکن است و نقش موتور محرکه را در رشد اقتصادی دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

افزایش تاثیر تبلیغات با بهره‌گیری از شبکه‌های اجتماعی

هوشمند سفیدی که ریاست جشنواره برترین‌های تبلیغات را عهده‌دار است، گفت: تبلیغات در اقتصاد یک رکن است و نقش موتور محرکه را در رشد اقتصادی دارد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

دومین جشنواره برترین‌های تبلیغات ایران

به گزارش روابط عمومی، سفیدی در آیین رونمایی از پوستر دومین دوره جشنواره افزود: طبق بررسی‌های به عمل آمده، تبلیغات می‌تواند بین ۱۵ تا ۲۰ درصد به افزایش رشد تولید ناخالص ملی تاثیر بگذارد و امروزه ثابت شده است این تاثیر با تبلیغات دیجیتال و رسانه‌های اجتماعی قابل افزایش هم است .

سفیدی با ارائه گزارشی از روند پیشرفت امور این جشنواره که طی روز ۲۵ بهمن ماه در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار خواهد شد، گفت: امید است با رویکرد داوری واقعی و کیفی، آثار برگزیده، چراغ راهنمای بودند برای ارتقای کیفیت آگهی‌های تبلیغاتی در کشور باشد .

در این آیین، از پوستر جشنواره رونمایی شد و حاضران در جلسه که مدیران روابط عمومی و مدیران آژانس‌های تبلیغاتی بودند، دیدگاه‌های خود را برای برگزاری مناسب این رویداد مطرح کردند .

دبیرخانه «جشنواره برترین‌های تبلیغات ایران » موضوعات و شاخص‌های داوری در این جشنواره را اعلام کرد. بر این اساس، برای ارزیابی آگهی‌های تبلیغاتی در هر رشته‌ای، شاخص‌هایی تعیین شده و برای هر شاخص طیفی از امتیازات منظور شده است .