تبیان، دستیار زندگی
در آخرین ساعات اداری دوشنبه بود که اشکان دژاگه، ملی پوش کشورمان با قراردادی که تا پایان فصل جاری اعتبار دارد به باشگاه سابقش، ولفسبورگ آلمان پیوست.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

واکنش روزنامه بیلــد به بازگشت دژاگه به ولفسبورگ

در آخرین ساعات اداری دوشنبه بود که اشکان دژاگه، ملی‌پوش کشورمان با قراردادی که تا‌ پایان فصل جاری اعتبار دارد به باشگاه سابقش، ‌ولفسبورگ آلمان پیوست.

بخش ورزشی تبیان

دژاگه

دژاگه که با پیراهن ولفسبورگ‌ در فصل 2009-2008 قهرمانی در رقابت‌های‌ بوندس لیگا را تجربه کرده‌، امیدوار است بازگشت خوبی به فوتبال آلمان داشته باشد. البته روزنامه پر تیراژ کشور آلمان نگاه چندان مثبتی به این انتقال ندارد و معتقد است دژاگه بعد از حضور در لیگ‌های عربی مثل گذشته آماده نیست و شاید نتواند مثل گذشته در ترکیب سبزپوشان در نقش یک بازیکن تاثیرگذار ظاهر شود. روزنامه بیلد آلمان با تیتر انتقال عجیب و غیرمنتظره خبر از توافق نهایی و امضای قرارداد دژاگه با ولفسبورگ داده. با این حال ستاره تیم ملی کشورمان در گفت و گویی با همین روزنامه از این انتقال به عنوان تحقق یک رویا نام برده و اظهار امیدواری کرد که با پیراهن گرگ‌ها بازگشت خوبی به فوتبال آلمان داشته باشد.

بازگشت به بوندس‌لیگا بعد از 4 سال چه حسی دارد؟

واقعا از ته دلم خوشحالم. این فوق‌العاده است که یک بار دیگر می‌توانم با پیراهن ولفسبورگ حضور در بوندس‌لیگا را تجربه کنم. این بهترین اتفاق ممکن بود و هیچ‌وقت زمستان 2017 را فراموش نخواهم کرد.

با ولفسبورگ قهرمان بوندس‌لیگا شدید اما الان این تیم 26 امتیاز با صدر جدول فاصله دارد.

بله. متاسفانه این فصل برای ولفسبورگ‌ خیلی خوب پیش نرفته و من آمده‌ام تا به این تیم کمک کنم. همه ما باید دست به دست هم بدهیم تا هر‌چه زودتر از این شرایط فاصله بگیریم و ولفسبورگ را به روزهای خوبش برگردانیم.

والرین اسماعیل سرمربی ولفسبورگ خیلی به تاثیرگذاری شما در تیمش امیدوار است.

خب من با فضای بوندس‌لیگا و به‌خصوص باشگاه ولفسبورگ کاملا آشنا هستم و طبیعتا این مسئله به من کمک خواهد کرد تا زودتر خودم را با تیم وفق دهم. البته انتظار ندارم که از همین هفته در بازی‌ مقابل کلن یکی از 11‌نفر اصلی باشم اما با تمام توانم در تمرینات ظاهر خواهم شد و مطمئن باشید کادر فنی را ناامید نخواهم کرد.

در بوندس‌لیگا کارنامه درخشانی دارید اما بعد از جدایی از ولفسبورگ کارنامه شما چندان قابل دفاع نیست.

بعد از جدایی از ولفسبورگ به فولام رفتم و شاید فوتبال انگلیس انتخاب مناسبی برایم نبود. فضای فوتبال انگلیس با آنچه در بوندس لیگا تجربه کرده بودم، کاملا متفاوت بود و حالا می‌فهمم که چرا خیلی از فوتبالیست‌های آلمانی در لیگ برتر نتوانستند درخشش لازم را داشته باشند. اگر به عقب برگردم قطعا مسیر قبلی را طی نخواهم کرد. یک انتخاب اشتباه باعث شد تا با مشکلات زیادی مواجه شوم.

و حالا فکر می‌کنید بازگشت به ولفسبورگ انتخاب درستی است؟

ولفسبورگ دوباره این شانس را به من داده تا به روزهای خوبم برگردم. به هیچ‌‌عنوان دوست ندارم این فرصت را از دست بدهم. ما در آستانه جام‌جهانی هستیم و برای حضور در جام‌جهانی 2018 باید در ولفسبورگ به روزهای خوب خودم برگردم.


منبع: خراسان