تبیان، دستیار زندگی
معاون اول رییس جمهور از ایستگاه راه آهن تهران و روند خدمات رسانی به مسافران بصورت سر زده بازدید کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازدید سر زده جهانگیری از ایستگاه راه آهن تهران

معاون اول رییس جمهور از ایستگاه راه آهن تهران و روند خدمات رسانی به مسافران بصورت سر زده بازدید کرد.

بخش سیاست تبیان
راه اهن تهران

به گزارش ایسنا، اسحاق جهانگیری ظهر امروز (دوشنبه) به صورت سر زده در ایستگاه راه آهن تهران حضور یافت و در فضایی صمیمی با مردم و مسافران به گفت و گو پرداخت و در جریان دغدغه ها و میزان رضایتمندی آنان قرار گرفت.

معاون اول رییس جمهور همچنین در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: در سالهای اخیر تلاش های زیادی صورت گرفته که بخشی از حمل و نقل بار و مسافر به سمت راه آهن و حمل و نقل ریلی هدایت شود و دولت برنامه های متعددی برای توسعه خطوط ریلی کشور در دست اجرا دارد.


وی هدف از بازدید سرزده خود از ایستگاه راه آهن تهران را بررسی روند خدمات رسانی به مردم و ارزیابی میزان رضایتمندی مسافران عنوان کرد و گفت: خوشبختانه در گفت و گو با مردم، گلایه و نارضایتی جدی مشاهده نکردم و فقط یکی دو مورد از نظافت داخل قطار ناراضی بودند که وزیر راه و شهرسازی این گلایه ها را شنید و حتماً دستور رسیدگی صادر خواهد کرد.


جهانگیری با اشاره به اینکه در آستانه عید نوروز و سفرهای مردمی قرار داریم، گفت: اگرچه اخیراً حادثه تلخ برخورد دو قطار را تجربه کردیم اما ایمن ترین روش حمل و نقل، حمل و نقل ریلی است که کمترین خطرها را به همراه دارد.


معاون اول رییس جمهور برقی کردن راه آهن تهران ـ مشهد را از برنامه های اصلی دولت برشمرد و گفت: قطار سریع السیر تهران ـ اصفهان و پس از آن مسیرهای دیگر همچون تهران ـ تبریز نیز درآینده در دستور کار خواهد بود و مسیر گرمسار به اینچه برون نیز براساس توافقی با روس ها انجام شده تا این پروژه نیز اجرا شود.


وی با یادآوری اینکه هم اکنون پنج مرکز استان کشور به راه آهن سراسر متصل نیستند، اظهار امیدواری کرد با برنامه ریزی های انجام شده هرچه سریعتر این پنج مرکز استان نیز به راه آهن سراسری کشور متصل شوند.


منبع : ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .