تبیان، دستیار زندگی
دبیر فدراسیون کشتی گفت: برای تیم های ملی نوجوانان، بهترین مربیان انتخاب شده اند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دبیر فدراسیون کشتی: بهترین مربیان برای تیمهای نوجوانان انتخاب شدند

دبیر فدراسیون کشتی گفت: برای تیم‌های ملی نوجوانان، بهترین مربیان انتخاب شده‌اند.

بخش ورزشی تبیان
رضا لایق

‌رضا لایق در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا منطقه لرستان، درباره هدف فدراسیون از برگزاری رقابت‌ها در سه گروه مختلف، اظهار کرد: هدف از این شیوه جدید توسعه کشتی در همه استان‌هاست و با این کار درصددیم کشتی‌گیران استان‌های کم‌برخوردار فرصت بهتری برای نشان دادن توانایی‌هایشان داشته باشند.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته شاید کشتی‌گیرهای این استان‌ها با یک باخت از دور رقابت‌ها کنار می‌رفتند اما الان در گروه «ج» پنج کشتی‌ می‌گیرند، یعنی 10 تیم آخر قهرمانی کشور با این شرایط می‌توانند خودشان را نشان بدهند و رقابت در این گروه زیاد شده، چون تیم‌ها هم‌طراز هستند و انگیزه بین این استان‌ها به‌وجود می‌آید.

لایق تأکید کرد: این شیوه برگزاری، امتیازی برای همه استان‌هاست و امیدواریم به کشتی کشورمان کمک کند.

وی مهم‌ترین برنامه فدراسیون برای رده سنی نوجوانان را انتخاب بهترین مربیان برای هدایت تیم‌های آزاد و فرنگی عنوان کرد و افزود: چون این رده سنی آینده‌سازان کشتی ما هستند، با انتخاب بهترین مربیان، برپایی اردوها و حضور در تورنمنت‌ها، به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شده که بتوانند آینده کشتی ما را تضمین کنند.

دبیر فدراسیون گفت: در رقابت‌های نوجوانان کشور استعدادهای خوبی وجود دارند و می‌توان با حمایت و برنامه‌ریزی آنان را شکوفا کرد.


منبع : ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .