تبیان، دستیار زندگی
مجموعه نمایشی «قصه های تبیان»، آخرین یادگار فرج الله سلحشور در آستانه دهه فجر از دوشنبه، 11 بهمن ماه هر شب ساعت 23 از آنتن شبکه پنج سیما پخش می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پخش آخرین یادگاری سلحشور از تلویزیون

مجموعه نمایشی «قصه‌های تبیان»، آخرین یادگار فرج‌الله سلحشور در آستانه دهه فجر از دوشنبه، 11 بهمن ماه هر شب ساعت 23 از آنتن شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

بخش سینما وتلویزیون تبیان
title

به نقل از روابط عمومی شبکه پنج، این مجموعه اپیزودیک بر اساس داستان‌های واقعی و موضوعات قرآنی ساخته شده است. فیلمنامه قصه‌های تبیان با محوریت موضوعات قرآنی به نگارش درآمده و همه داستان‌ها و روایات آن بر اساس اتفاقات و داستان‌های واقعی جلوی دوربین رفته است.

در قسمت‌های مجموعه «قصه‌های تبیان» تبلیغ و ترویج سبک زندگی اسلامی ـ‌ ایرانی مانند طرز رفتار با همسایه، کسب روزی حلال، بازار و مشتری، خیرین مدرسه‌ساز و کارآفرینی مشهود است.

بنابراین گزارش، ساختار این مجموعه تلویزیونی اپیزودیک طراحی و اجرا شده است و هر قسمت یک داستان مجزا دارد. داستان‌های این مجموعه حاوی حکمت خداوندی و عبرت‌های بشری چه به صورت تاریخی و چه معاصر است.

مجموعه تلویزیونی «قصه‌های تبیان» در ۳۷ قسمت توسط کارگردانان جوان زیر نظر زنده‌یاد فرج الله سلحشور، به مشاورت کارگردانی جمال شورجه و مشاورت فیلمنامه منصور براهیمی تهیه و تولید شده است.

این مجموعه با همکاری معاونت فرهنگی سازمان بسیج و شبکه پنج، در مرکز گسترش فیلمنامه نویس صدا و سیما تولید شده است.

«قصه‌های تبیان» دوشنبه ساعت ۲۳ از شبکه پنج سیما پخش و تکرار آن ساعت ۹:۳۰ روز بعد است.


منبع: ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .