تبیان، دستیار زندگی
شد  تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه  برنامه های دهه مبارك كرامت را اعلام كرد. به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از شبستان حضرت آیت الله مسعودی خمینی با بیان اینكه كلیه فعالیت های تولیت آستانه در راستای ارائه ف...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برنامه های دهه كرامت در حرم مطهر حضرت معصومه اعلام شد

تولیت آستانه مقدسه حضرت معصومه  برنامه های دهه مبارك كرامت را اعلام كرد.

به گزارش خبرگزاری تبیان به نقل از شبستان حضرت آیت الله مسعودی خمینی با بیان اینكه كلیه فعالیت های تولیت آستانه در راستای ارائه فرهنگ غنی اسلامی است افزود: حدود سه سال است كه اول ذی القعده تا یازده ذی القعده به عنون دهه كرامت نامگذاری شده و در فاصله این دو میلاد با سعادت برنامه های مختلفی در راستای ارائه فرهنگ اهل بیت، قرآن، عقاید، اخلاق و رفتار اسلامی انجام شده است.
ایشان  با اشاره به عناوین دهه كرامت افزود: حضرت معصومه سلام الله علیها بانون و حجاب، حضرت معصومه سلام الله علیها  هجرت و حمایت از ولایت، حضرت معصومه سلام الله علیها  و اهل قلم، حضرت معصومه سلام الله علیها و جوانان، حضرت معصومه سلام الله علیها  و حوزه علمیه، حضرت معصومه سلام الله علیها عبادت و نماز، حضرت معصومه سلام الله علیها در آیینه شعر،ادب و هنر، حضرت معصومه سلام الله علیها قم و و جهان اسلام، حضرت معصومه سلام الله علیها ، زیارت، كرامت و زائران، حضرت معصومه سلام الله علیها و فرهنگ شیعه و حضرت معصومه سلام الله علیها ، قرآن، كرامت عناوین روزهای دهه كرامت از سیزدهم تا 23 آذر است.
آیت الله مسعودی  ضمن اشاره به برنامه های این دهه تصریح كرد: هر روز در سه نوبت صبح، عصر و شب برنامه های مختلف از جمله شبی با قرآن و عترت با حضور قاریان بین المللی، تواشیح، شعر خوانی و جلسات پرسش و پاسخ به مردم و زائران حرم ارائه می شود.
وی خاطر نشان كرد در هر روز از این دهه مبارك یكی از اساتید برجسته از جمله حضرت آیت الله جوادی آملی، مصباح یزدی، حائری، و حجج اسلام پناهیان و صدیقی به سخنرانی خواهند پرداخت.