تبیان، دستیار زندگی
معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان به عنوان نماینده این وزارتخانه برای حضور در جلسات اصلاح اساسنامه کمیته ملی المپیک معرفی شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

معرفی "خادم" به عنوان نماینده وزارت ورزش در اصلاح اساسنامه کمیته ملی المپیک

معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان به عنوان نماینده این وزارتخانه برای حضور در جلسات اصلاح اساسنامه کمیته ملی المپیک معرفی شد.

بخش ورزشی تبیان
خادم

به گزارش ایسنا، کمیته ملی المپیک برای اصلاح اساس نامه خود از وزارت ورزش درخواست کرده بود فردی به عنوان نماینده این وزارتخانه معرفی کند تا با حضور در جلسات اصلاح اساسنامه به نوعی وزارت ورزش هم در جریان روند اصلاح قرار داشته باشد، اکنون امیررضا خادم به عنوان نماینده وزارت ورزش به کمیته ملی المپیک معرفی شده است و قرار است شنبه 9 بهمن نیز جلسه هیات اجرایی برگزار شود که یکی از موارد آن بررسی اصلاح اساس نامه است.

امیرضا خادم، معاون حقوقی وزارت ورزش  و جوانان در گفت‌وگو با ایسنا، ضمن تایید این خبر گفت‌: طی دستوری که مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش  و جوانان در این زمینه به من داده قرار است که در جلسات هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برای  اصلاح اساسنامه این کمیته‌ به عنوان نماینده وزارت ورزش و جوانان حضور داشته باشم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا تصور می کنید اساسنامه کمیته ملی المپیک قبل از پایان سال تقدیم هیات دولت شود یا خیر؟ افزود: این بستگی به دعوت کمیته ملی المپیک از من در جلسات هیات اجرایی دارد که حضور پیدا کنم و هر چه‌ سریع‌تر بتوانیم اساسنامه کمیته ملی المپیک را برای تصمیم نهایی تقدیم هیات دولت کنیم.

معاون حقوقی وزارت ورزش و جوانان در پایان همچنین در رابطه با وضعیت اساسنامه کمیته ملی پاراالمپیک، گفت‌: اساسنامه کمیته‌ ملی پاراالمپیک دو هفته‌ پیش با امضای وزیر ورزش و جوانان تقدیم هیات دولت شد. خوشبختانه با همکاری محمود خسروی وفا، توانستیم مشکلات جزئی که در این اساسنامه وارد بود را مرتفع کنیم و با تطابق دادن چارچوب‌های آن از لحاظ حقوقی با قوانین داخلی و بین‌المللی آن را بتوانیم هر چه‌ سریع‌تر تقدیم هیات دولت کنیم.


منبع : ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .