تبیان، دستیار زندگی
آیا راهکارهای کنار آمدن با شرایط تنش زا را میشناسید؟ چگونه قدر زندگی را بدانیم؟چگونه از پوست موز برای زیباییتان بهره بگیرید؟ مهم ترین دلایل بیقراری نوزادان چیست؟ چگونه قدر زندگی را بدانیم؟راهکاره رابطه زناشویی بعد از یک اختلاف طولانی مدت چیست ؟با ما همرا
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

راهکارهایی برای زندگی

آیا راهکارهای کنار آمدن با شرایط تنش‌زا‌ را میشناسید؟ چگونه قدر زندگی را بدانیم؟چگونه از پوست موز برای زیباییتان بهره بگیرید؟ مهم ترین دلایل بیقراری نوزادان چیست؟ چگونه قدر زندگی را بدانیم؟راهکاره رابطه زناشویی بعد از یک اختلاف طولانی مدت چیست ؟با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را بیابید .

فرآوری:ساراسرکمری-بخش خانواده ایرانی تبیان
راهکارهایی برای زندگی

رابطه زناشویی بعد از یک اختلاف طولانی مدت

با احیای مجدد عشق در رابطه تان، صمیمیت در بین شما و همسرتان تقسیم می شود و در همین حال، رابطه جنسی می تواند کدورتها را شستشو دهد و پاک کند. رابطه جنسی لبه های برنده رابطه تان را صاف و هموار خواهد ساخت.

چگونه قدر زندگی را بدانیم؟

یک بعد از ظهر زمستانی بود، همسرش هم جلسه داشت و دیر می آمد، حوصله اش سر رفته بود، فرزندش را در کالسکه اش گذاشت و قدم زنان به سمت پارک رفت.

از پوست موز برای زیباییتان بهره بگیرید

کارشناسان بارها تاکید کرده اند که رمز زیبایی انسان ها در میوه ها و خوراکی هاست، پوست موز هم یکی از راه های رسیدن به زیباییست.

مهم ترین دلایل بیقراری نوزاد

تولد یک نوزاد، می تواند از زیباترین و بهترین اتفاقاتی باشد که در یک خانواده و برای یک زن و شوهر بیافتد. یک فرد جدید وارد خانواده شده است که هر روزه پدر و مادر و بستگانش، شاهد رشد و تغییرات پی در پی این نوزاد هستند.

راهکارهای کنار آمدن با شرایط تنش‌زا‌ چیست؟

ممکن است به تازگی از همسر خود جدا شده باشید یا کار خود را از دست دادید. شاید هم یکی از دوستان و عزیزانتان و خیلی اتفاقات دیگر. اینها مواردی است که ممکن است زندگی شما را دچار تنش کند و اوضاع روحی تان از حالت عادی خارج شود.

چند پیشنهاد برای شجاع کردن کودک

پدر و مادرهایی که کودک دارند با مسئله ترس در آنها آشنا هستند. در این موقعیت ها مؤثرترین عامل در کاهش ترس کودک نوع رفتار والدین است.ترس از تاریکی، ترس از اسباب بازی های مرتفع در شهربازی، ترس از تنهایی، ترس از دکتر و آمپول، ترس از یک سگ بزرگ یا هیولا و بسیاری موارد دیگر جزء ترس های کودکان هستند. برای کودکی که از چیزی می ترسد، نصیحت کردن و گفتن از غیر واقعی بودن ترس فایده ای ندارد. بلکه لازم است اقداماتی انجام بشود. .


مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.