تبیان، دستیار زندگی
یی   مؤسسه بوستان كتاب دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ،برای سومین نوبت به عنوان ناشر برگزیده كتاب سال دانشجویی انتخاب شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از رسا، مركز چاپ و نشر مؤسسه بوستان كتاب ق...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بوستان كتاب حوزه علمیه ناشر برگزیده كتاب سال دانشجویی

مؤسسه بوستان كتاب دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم ،برای سومین نوبت به عنوان ناشر برگزیده كتاب سال دانشجویی انتخاب شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تبیان به نقل از رسا، مركز چاپ و نشر مؤسسه بوستان كتاب قم با اعلام این خبر افزود: دو كتاب از آثار منتشر شده مؤسسه بوستان كتاب، به عنوان اثر برگزیده و تشویقی معرفی شدند.
بر اساس این گزارش كتاب «مداری بین مذاهب» نوشته حجت الاسلام سید صادق سید حسینی از پژوهشكده فقه و حقوق پژوهشگاه فرهنگ و علوم اسلامی به عنوان اثر برگزیده انتخاب شد.
همچنین كتاب «باروری پزشكی از دیدگاه فقه و حقوق» تألیف حجت الاسلام محمد رضا رضانیا معلم از پژوهشكده فقه و حقوق پژوهشگاه فرهنگ و علوم اسلامی به عنوان اثر تشویقی معرفی شد.
قابل ذكر است كه بوستان كتاب برای سومین نوبت به عنوان ناشر برگزیده دانشجویی معرفی می‌شود و در مجموع هفدهمین نوبت انتخاب این مؤسسه به عنوان ناشر برگزیده است (4 نوبت ناشر سال كشوری، 5 نوبت حوزه، 3 نوبت دانشجویی) همچنین كتاب‌های برگزیده در جشنواره‌های مختلف به 132 عنوان و با كسب 158 امتیاز رسیده است.