تبیان، دستیار زندگی
حجت الاسلام آقامیری مدیرعامل موسسه تبیان در پی حادثه فروریختگی ساختمان پلاسکو تهران،برای جمیع شهدای آتش نشان طلب غفران الهی نموده و این ضایعه عظیم را را به ملت ایران تسلیت گفت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یاد و خاطره اتش نشانان قهرمان برای همیشه زنده است

حجت‌الاسلام آقامیری مدیرعامل موسسه تبیان در پی حادثه فروریختگی ساختمان پلاسکو تهران،برای جمیع شهدای آتش نشان طلب غفران الهی نموده و این ضایعه عظیم را را به ملت ایران تسلیت گفت.

هومن بهلولی- روابط عمومی

حجت الاسلام آقامیری

به گزارش روابط عمومی، حادثه فروریختگی ساختمان پلاسکو تهران روز پنج شنبه سی ام دی ماه روی داد و در اثر آن جمعی از آتش نشانان دچار حادثه شده و به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

حجت‌الاسلام آقامیری با عرض تسلیت به جامعه اتشنشانان کشور گفت: این حادثه دردناک بیشتر از همیشه یادآور آن بود که باید به مسائل ایمنی و توصیه های کارشناسان توجه کرد و در این امور از غفلت پرهیز کرد. همانطور که می بینیم یک غفلت سبب شده تا امروز خسارت سنگینی به بسیاری وارد شده و اینچنین

کشور داغدار مردان ایثارگر آتش نشانی باشد.

مدیرعامل موسسه تبیان پیام مقام معظم رهبری(مدظله العالی) را موجب دلگرمی آتش نشانان دانست و افزود: اینکه عالی ترین مقام این کشور نسبت به رشادتهای آتش نشانان توجه نشان داده و در اولین ساعات بروز حادثه پیامی در این زمینه صادر کرده اند، موجب دلگرمی تمامی کسانی ست که جانشان را برای حفاظت از

جان و مال دیگر اقشار فدا می‌کنند.

وی با اشاره به محتوای تولید شده در سایت تبیان گفت: از نخستین ساعات آغاز این حادثه، در سایت تبیان اقدام به انتشار اخبار صحیح و معتبر مربوط به این حادثه کردیم و در قالب محتوای صوتی و تصویری هم تلاش اتش نشانان و نیروهای امداد و نجات را در مدیریت این حادثه به تصویر کشیدیم.

اقامیری واکنش کاربران شبکه اجتماعی تبیان به این حادثه را درخور توجه دانست و تصریح کرد: از همان ساعات اولیه، کاربران و اعضای شبکه اجتماعی تبیان، به تبادل عکس و اطلاعات از این حادثه پرداخته و در بستر این شبکه برای حضور در ایستگاه های آتش نشانی و یا اهدای خون اعلام آمادگی شد که

خوشبختانه با حضور شهروندان نتایج خوبی هم حاصل آمد.

مدیرعامل تبیان در پایان با عرض تسلیت مجدد به بازماندگان این حادثه گفت: امیدواریم که با رعایت نکات ایمنی دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم. یاد و خاطره شهدای آتش نشان برای همیشه در خاطر ما زنده است و اینها شهدایی هستند که توانستند با بذل جان خویش در جهت رفاه و سلامت هموطنان خودشان گام بردارند و نزد پروردگار از جایگاه بسیار بالایی برخوردارند.