تبیان، دستیار زندگی
باشگاه کاربران تبیان، به منظور پاسداشت ایام ماه محرم و صفر و در راستای ترویج فرهنگ عاشورا، مسابقه عکاسی کربلا جاریست را برگزار کرد و هم اکنون منتخبین این مسابقه معرفی خواهند شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

منتخبین نخستین مسابقه عکاسی کربلا جاریست

سلام کاربران گرامی

باشگاه کاربران تبیان، به منظور پاسداشت ایام ماه محرم و صفر و در راستای ترویج فرهنگ عاشورا، مسابقه عکاسی کربلا جاریست را برگزار کرد و هم اکنون منتخبین این مسابقه معرفی خواهند شد.

پس از بررسی بیش از 800 تصویر دریافتی از عکاسان در دو بخش حرفه ای و آماتوری، تصاویر راه یافته به مراحل نهایی مسابقه مشخص شدند. به منظور حفظ مالکیت آثار و اطمینان از این موضوع، اصل این تصاویر از عکاسان خواسته شد و بسیاری از شرکت کنندگان با ارسال اصل تصاویر خود، به مرحله بالاتر داوری راه یافتند.

تعدادی از تصاویر منتخب مسابقه:

منتخبین نخستین مسابقه عکاسی کربلا جاریست به شرح زیر معرفی می شوند.

** منتخبین بخش حرفه ای:

رتبه   نام و نام خانوادگیجایزه
اولاحمد زعفری هشجینی400 هزار تومان
دوموحید نادری300 هزار تومان
سومبهارک روشن بخش200 هزار تومان

** منتخبین بخش آماتوری:

رتبهنام و نام خانوادگیجایزه
دومرضا تروان150 هزار تومان
سوممحمدرضا دشتی زاده100 هزار تومان

* بر اساس نظر داوران مسابقه، هیچ کدام از تصاویر، حائز دریافت رتبه اول بخش آماتوری نشدند.

** داوری آثار منتخب از نظر کاربران شبکه اجتماعی:

طبق فراخوان مسابقه، تعدادی از تصاویر راهیافته به مراحل نهایی داوری مسابقه در شبکه اجتماعی تبیان و در صفحه نخستین مسابقه عکاسی کربلا جاریست منتشر خواهد شد و دو جایزه 100 هزار تومانی به تصاویری که بیشترین پسند (لایک) را تا پایان روز 5 بهمن ماه از سوی کاربران شبکه اجتماعی دریافت کنند، اهدا خواهد شد.

برای مشاهده تصاویر منتخبی از دو بخش حرفه ای و آماتوری مسابقه و مشارکت در مرحله داوری از نظر کاربران شبکه اجتماعی، اینجا را کلیک کنید.

معرفی منتخبین از نظر کاربران شبکه اجتماعی:

پس از پایان زمان مشارکت کاربران شبکه اجتماعی تبیان در بخش انتخاب تصاویر برتر از دید کاربران، دو منتخب جوایز 100 هزارتومانی این بخش به شرح زیر معرفی می شوند:

امیررضا شریفیان

سروش اسدی گیلاکجانی

** نحوه دریافت جوایز:

منتخبین مسابقه برای دریافت جوایز، می بایست عضویت خود در سایت تبیان را حداکثر تا پایان بهمن ماه تایید نهایی نمایند. راهنمای عضویت در سایت تبیان نیز از اینجا قابل مشاهده است.

منتخبین مسابقه پس از تکمیل مدارک، می بایست اطلاعات شماره حساب بانکی به نام خود، نوع حساب و نام بانک را به همراه نام و نام خانوادگی و شناسه کاربری، به پست الکترونیک باشگاه کاربران تبیان به آدرس user clubارسال نمایند.

سوالات مربوط به عضویت را می توانید از طریق مشاوره عضویت (اینجا) و یا از طریق پست الکترونیک بخش عضویت به آدرس پیگیری نمایید.


باشگاه کاربران تبیان - شبکه اجتماعی