تبیان، دستیار زندگی
جمهوری اسلامی ایران همچنان ملجا مظلومین دنیا درمباحث حقوق بشری است وباید دراین مورد از همه امکانات از جمله رسانه ای و دیپلماتیک در مجامع بین المللی بهره گیری شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ایران، ملجا مظلومین دنیا درمباحث حقوق بشری

جمهوری اسلامی ایران همچنان ملجا مظلومین دنیا درمباحث حقوق بشری است وباید دراین مورد از همه امکانات از جمله رسانه ای و دیپلماتیک در مجامع بین المللی بهره گیری شود.

بخش حقوق تبیان

حقوق بشر
دراین نشست سوء استفاده های برخی دولت های غربی از موضوع حقوق بشر به منظور اعمال فشارهای سیاسی علیه جمهوری اسلامی ایران و نحوه مقابله با این اقدامات در مجامع بین المللی و همچنین نحوه استفاده از فرصت هایی که ایران در شرایط فعلی به دست آورده است، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

دراین نشست همچنین در باره گفت وگوهای حقوق بشری کشورمان درمورد مسایل حقوق بشری از جمله گفتگوهای دوجانبه و چند جانبه و نحوه تعمیق و توسعه آنها بحث و تبادل نظر شده و محورهایی پیشنهاد شد.

باتوجه به اینکه حقوق بشربرای جمهوری اسلامی موضوعی بسیار مهم است و سعی براین می باشد تا ازهرموقعیت و فرصت مناسبی که درصحنه بین المللی به دست می آید، برای بیان دیدگاه ایران اسلامی درباره حقوق بشر براساس تفکر اسلامی استفاده شود و از تجاوزاتی که به حقوق بشر و حقوق انسانها در منطقه و دردیگر نقاط دنیا انجام می شود، پرده برداری کرد. دراین نشست همچنین در باره گفت وگوهای حقوق بشری کشورمان درمورد مسایل حقوق بشری از جمله گفتگوهای دوجانبه و چند جانبه و نحوه تعمیق و توسعه آنها بحث و تبادل نظر شده و محورهایی پیشنهاد شد.

نشست عالی هماهنگی ستاد حقوق بشرصبح امروز با حضورمحمدجواد لاریجانی دبیرستاد و سیدعباس عراقچی معاون حقوقی وزارت امور خارجه و سایر اعضا از جمله مدیران عالیرتبه قضایی به منظور تدوین و بررسی برنامه های حقوق بشری داخلی و خارجی برگزار شد.


منبع: ایرنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .