تبیان، دستیار زندگی
پنجمین جشنواره گل نرگس ٢٩ دی ماه ٩٥در بهبهان برگزار می شود. شرکت کنندگان در جشنواره به حرم امام رضا (ع) گل نرگس هدا می کنند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری پنجمین جشنواره گل نرگس در بهبهان

پنجمین جشنواره گل نرگس ٢٩ دی ماه ٩٥در بهبهان برگزار می شود. شرکت‌کنندگان در جشنواره به حرم امام رضا (ع) گل نرگس هدا می‌کنند.

بخش گردشگری تبیان

برگزاری پنجمین جشنواره گل نرگس در بهبهان

به گزارش تبیان از باشگاه خبرنگاران جوان ؛ محمد علی خلیلی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان از برگزاری پنجمین جشنواره گل نرگس خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره در 29 دی ماه سال جاری با نواختن زنگ گل نرگس در یکی از مدارس بهبهان آغاز به کار می‌کند و تا اول بهمن ماه همین سال به کار خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: ما در سه روز فعالیت پنجمین جشنواره گل نرگس، شاهد پخش فیلم‌های کوتاه و مستند، برگزاری یک روز فرهنگی، برگزاری نمایشگاه عکس، برگزاری مسابقه نقاشی ، اهدای گل به حرم امام رضا (ع) و ارائه غذاهای سنتی و محلی خواهیم بود.

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان خوزستان خاطرنشان کرد: دوره پنجم جشنواره گل نرگس به شکل استانی برگزار می‌شود و حتی از مهمان‌های کشوری از جمله شاعران، بازیگران و کارگردانان شناخته شده هم برای حضور در این جشنواره دعوت شده است.


منبع : باشگاه خبرنگاران جوان