تبیان، دستیار زندگی
نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت آیت الله اکبر هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری پیام تسلیتی صادر کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پیام رئیس بنیاد شهید در پی درگذشت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی

نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران در پی درگذشت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری پیام تسلیتی صادر کرد.

بخش فرهنگ پایداری تبیان
درگذشت رفسنجنانی

متن پیام تسلیت حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی شهیدی به شرح زیر است:

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی یار دیرین امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که سال ها عمر پر برکت خود را صرف خدمت به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی نمود موجب تألم و تأثر فراوان گردید.

اقدامات خالصانه این عالم ربانی  با نقش آفرینی در جایگاه های مهم و حساس نظام جمهوری اسلامی در عرصه های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی  همچنین تلاش های گرانمایه این روحانی عالیقدر جهت توسعه و پیشرفت کشور نشان از هوش وافر،  تیزبینی و نگاه جامع، تعهد صادقانه، اخلاص  و عشق به خدمت در ایشان می باشد که به عنوان برگ زرینی در زندگی وی می درخشد.

اینجانب به نمایندگی از جامعه ایثارگری و کارکنان و مسئولین بنیاد شهید و امور ایثارگران رحلت این روحانی فرزانه را به  مقام معظم رهبری(مدظله العالی) ، مراجع عظام تقلید و ملت شریف ایران بویژه خانواده محترم ایشان و سایر بازماندگان تسلیت عرض نموده و از پروردگار متعال صبر جمیل و شکیبایی برای تمامی سوگواران و علو درجات را برای ایشان مسألت می نمایم.

سید محمد علی شهیدی


منبع: روابط عمومی بنیاد شهید