تبیان، دستیار زندگی
طی مراسمی و با حضور آیت الله احمد بهشتی نماینده مردم فارس در خبرگان رهبری، مدیرکل و کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان پورتال جدید«تبیان فارس» رونمایی شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

پورتال جدید «تبیان فارس» دراداره کل تبلیغات اسلامی استان رونمایی شد

طی مراسمی و با حضور آیت الله احمد بهشتی نماینده مردم فارس در خبرگان رهبری، مدیرکل و کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان پورتال جدید«تبیان فارس» رونمایی شد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

مراسم افتتاح پورتال جدید تبیان فارس

به گزارش روابط عمومی، طی مراسمی و با حضور آیت الله احمد بهشتی نماینده مردم فارس درمجلس خبرگان رهبری، حجت‌الاسلام محمد صادق مهرابی مدیرکل و کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان پورتال جدید«تبیان فارس» رونمایی شد.

در این مراسم مدیرکل تبلیغات اسلامی استان فارس بیان داشت: پورتال اصلی« تبیان فارس» با بخش های متنوع اخبار و اطلاعات، بخش های اختصاصی فرهنگ و هنر، اجتماعی،کودک و نوجوان، دین و اندیشه، معرفی کتاب، سبک زندگی ایرانی - اسلامی و... است.

حجت‌الاسلام مهرابی ادامه داد: 29 زیر پورتال نیزویژه شهرستان های استان است تا با توجه به تنوع مذهبی و فرهنگی و آسیب های مختص به هر شهرستان خودشان مطالب فرهنگی مختص خود را تولید کنند.

وی خاطر نشان کرد:نسخه موبایلی و ربات خبری ویژه صفحات اجتماعی از دیگر قابلیت های این پورتال است.

لازم به ذکراست دراین مراسم نیز آیت الله احمد بهشتی نماینده مردم فارس در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: انتشار اخبار و اطلاعات در فضای مجازی باید توسط افراد متخصص و متعهد انجام شود.

وی اضافه کرد: در دنیای امروز انتشار اخبار واطلاعات گوناگون به صورت لحظه ای در فضای مجازی منتشر می‌شود که برخی از آنها از

جمله اخبارکه مربوط به امنیت کشور است و همچنین اخباری که باعث ناامنی در کشور می‌شود نباید انتشار پیدا کند.

نماینده مردم فارس درمجلس خبرگان رهبری به حضور نوجوانان و جوانان در فضای مجازی اشاره کرد و ادامه داد: باید از این فضا و فرصت استفاده کرد و نوجوان و جوانمان را ازهجمه ها و توطئه های دشمنان آگاه و با حقایق دین آشنا کنیم.

آیت الله بهشتی دربخش دیگری از سخنانش به پورتال « تبیان فارس»اشاره و ابراز امیدواری کرد: این پورتال اینترنتی حقایق اعتقادی،سیاسی و اقتصادی را همان گونه که هست بیان کند و بتواند رسالت سنگینی که برعهده دارد را به خوبی انجام دهند.

وی در پایان تاکید کرد: دشمن در فضای مجازی امواجی زیادی در دست دارد که ما نیز باید در برابرآنها هر چه بیشتر از این فضا استفاده کنیم و امواج آنها را خنثی کنیم.

تصاویر افتتاح پورتال جدید تبیان فارس