تبیان، دستیار زندگی
وقتی صحبت از کیش گردی و رفتن به جزیره زیبای کیش می شود ، ناخودآگاه به یاد انواع و اقسام مراکز تفریحی که در این جزیره برای گردشگران ایجاد شده می افتیم. تعدد این مراکز آنقدر در این جزیره زیاد است که انتخاب از میان آنها کار سختی است ، اما یکی از جذاب ترین آن
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

باگی سواری ، تفریح خاطره انگیز کیش گردها

وقتی صحبت از کیش گردی و رفتن به جزیره زیبای کیش می شود ، ناخودآگاه به یاد انواع و اقسام مراکز تفریحی که در این جزیره برای گردشگران ایجاد شده می افتیم. تعدد این مراکز آنقدر در این جزیره زیاد است که انتخاب از میان آنها کار سختی است ، اما یکی از جذاب ترین آنها باگی سواری است که مطمئنا لذت زیادی را برای شما به همراه دارد.

فرآوری: علیرضا عابدینی-بخش گردشگری تبیان

باگی (Buggy) چیست؟

باگی سواری، تفریح خاطره انگیزکیش گردها

باگی یک وسیله نقلیه موتوری تفریحی با چرخ های بزرگ و لاستیک های عریض است که برای استفاده در تپه های شنی، سواحل و یا بیابان طراحی شده است.

باگی یا موتورسواری در محیط‌های طبیعی به خصوص در زمین‌های شنی و کنار ساحل خیلی جالب و هیجان‌انگیزاست . پیست های خاکی نیز در این زمینه میزبان شما هستند و شما می‌توانید این تفریح ‌را  به صورت دسته‌جمعی کنار دوستان یا خانواده تان انجام بدهید و حسابی خوش بگذرانید.

پیست باگی سواری کیش

پیست خاکی باگی در جزیره زیبای کیش یکی از جالب ترین و مهیج ترین تفریحات کیش است که از نظر مسافران تور کیش تفریح بسیار محبوب و هیجان انگیزی به حساب می آید که در واقع پیست همان ماشین های مخصوص شن نوردی است. این پیست همه ساله تعداد زیادی از گردشگران را به خود جذب می کند . طول پیست ۴۰۰ متر با ماشین های دو نفره است که گردشگران با ماشین های دو نفره باگی سواری می کنند.

باگی سواری، تفریح خاطره انگیزکیش گردها

بازدید از جاذبه های گردشگری کیش در حین باگی سواری

علاوه بر این در تورهای ورزشی تفریحی باگی، باگی سواران میتوانند با راهنمایی راهنمایان حرفه ای پیست باگی که با موتورهای چهارچرخ ATV در جلوی آنها حرکت می کنند، از مسیری عبور کنند که از چندیدن جاذبه گردشگری کیش مثل کلبه هور، درخت سبز و کشتی یونانی بازدید کنند. این راهنما نه تنها شما را در مسیر مناسب هدایت میکند، بلکه مراقب است تا افراد بعد از پرش و فرود آمدن به زمین ضربه و آسیبی نبینند.

باگی سواری، تفریح خاطره انگیزکیش گردها

حضور راهنمای حرفه ای جهت امنیت

همانطور که گفته شد ، علاوه بر وجود یک موتور چهار چرخ  ATV ، یک راهنمای حرفه ای نیز باگی سواران را همراهی می کند. به همین علت هیچ خطری شما راتهدید نمی کند و می توانید با خیالی آسوده از این فرصت هیجان انگیز و استثنایی استفاده کنید. دراین تفریح گروهی با راهنمای تور‌لیدر در مسیرهای گردشگری مثل درخت سبز، کلبه هور و کشتی یونانی هدایت می‌شوید. در واقع شما می‌توانید با یک تیر دونشان بزنید.هم بازدید کنید و هم باگی سواری کنید. هزینه باگی سواری هم برای هر نفر حدود دوازده هزار تومان است که در مقابل تفریحی که می کنید و لذتی که می برید ، هزینه زیادی نیست.


منابع : ایران دهکده، کیش یاب، همگردی، از همه چی