تبیان، دستیار زندگی
بندرعباس - ایرنا - مدیرکل فرودگاه بین المللی قشم گفت: با 11مقصد پروازی در سه ماه گذشته رشد مسافر در فرودگاه قشم در مقایسه با سال گذشته 36 درصد افزایش یافته است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رشد مسافر در فرودگاه بین المللی قشم 36 درصد افزایش یافت

بندرعباس - ایرنا - مدیرکل فرودگاه بین المللی قشم گفت: با 11مقصد پروازی در سه ماه گذشته رشد مسافر در فرودگاه قشم در مقایسه با سال گذشته 36 درصد افزایش یافته است.

بخش اقتصاد تبیان
شمس نژاد

به گزارش ایرنا ، مجتبی شمس نژاد روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: فرودگاه بین المللی قشم در طول هفته به طور متوسط بیش از 110 پرواز ورودی و خروجی دارد و یکی از مقصدهای بین المللی این فرودگاه پرواز در مسیر قشم –دبی است.
وی با بیان اینکه با افزایش سفر گردشگران به جزیره قشم توسعه ی پایانه این فرودگاه در دست اقدام قرار گرفته است ، گفت: این پایانه قرار است از 2 هزار و 100 مترمربع به سه هزار و 800 مترمربع افزایش یابد تا بتوانیم ظرفیت اعزام و پذیرش مسافر را در این فرودگاه به سه برابر افزایش یابد.
شمس نژاد با بیان اینکه فرودگاه بین المللی قشم در حال آماده سازی برای پذیرش و مسافر سالانه بیش از یک میلیون مسافر است ، گفت: به همین منظور ما بدنبال توسعه ی این فرودگاه در منطقه آزاد قشم هستیم تا مسافران بیشتری از مقاصد بین المللی و داخلی به قشم سفر کنند.
مدیرکل فرودگاه بین المللی قشم اظهارداشت: کسب درآمدهای بیشتر از سهم بازار منطقه یکی از اهداف مهم فرودگاه قشم است و درصددیم با هماهنگی وزارت نفت و رعایت استانداردهای بین المللی درآمدهای اصلی خود را از محل سوخت رسانی به هواپیماهای عبوری به 200 هزار دلار در سال برسانیم.
وی در پایان بیان داشت: هم اکنون هشت شرکت هوایی به فرودگاه بین المللی قشم پرواز می کنند و با پرواز شرکت هواپیمایی کیش ایر در هر هفته با سه پرواز درصددیم ضمن توسعه ی پروازهای هوایی این فرودگاه آن را به هاب کارگوی فرودگاه های استان هرمزگان تبدیل کنیم.


منبع : ایرنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .