تبیان، دستیار زندگی
چگونه به کودکم بیاموزم خشمش را کنترل کند؟چگونه از زیبایی جوانانمان حمایت کنیم؟چه کارهایی را اقایان باید قبل از زفاف انجام دهند؟چگونه یک کفش پاشنه بلند مناسب انتخاب کنیم؟چه نکاتی را باید در شب امتحان رعایت کرد؟چگونه مراقب عوامل زشتی صورت باشیم؟با ما همراه
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

زیبایی زندگی در یک نگاه

چگونه به کودکم بیاموزم خشمش را کنترل کند؟چگونه از زیبایی جوانانمان حمایت کنیم؟چه کارهایی را آقایان باید قبل از زفاف انجام دهند؟چگونه یک کفش پاشنه بلند مناسب انتخاب کنیم؟چه نکاتی را باید در شب امتحان رعایت کرد؟چگونه مراقب عوامل زشتی صورت باشیم؟با ما همراه باشید تا پاسخ سوالات خود را بیابید؟

فرآوری:ساراسرکمری -بخش خانواده ایرانی تبیان

زیبایی زندگی

چگونه کنترل مهارت خشم را به کودکم بیاموزم؟

یکی از مهمترین چالش های والدین و بزرگسالان چه در تربیت و چه ارتباط با کودکان چگونگی کنترل خشم است. از آنجایی که واکنش های هیجانی خیلی زودتر از بخش های منطقی ذهن فعال می شوند و به تکامل می رسند، کودکان در مواجهه با موقعیت های هیجانی، بیشتر تکانشی عمل می کنند.

از زیبایی جوانانتان حمایت کنید

همه انسان ها به خصوص جوان ها علاقه خاصی به زیبایی و آراستگی دارند. زیرا انسان فطرتاً به دنبال کمال است.

کارهایی که آقایان قبل از زفاف باید انجام بدهند

آماده شدن و آگاهی برای شب زفاف، فقط نیاز دخترها نیست و پسرها هم برای اولین رابطه جنسی شان به آشنا شدن با نکات ریز و درشتی نیاز دارند. چرا که آنها نیمی از این رابطه هستند!

چگونه یک کفش پاشنه بلند مناسب انتخاب کنیم؟

کفش پاشنه بلند، آرزوی اکثر کسانیست که برای خرید کفش می روند، اما دست آخر با یک جفت کفش کتانی برمی گردند!

نکاتی که باید در شب امتحان رعایت کرد

بیشتر دانش آموزان مراحل مختلف نگرانی را از قبل امتحان، در طول امتحان و پس از آن تجربه می کنند. هر جا که حرف از نمره دادن باشد، طبیعی است که نگرانی هم پدیدار شود. در صورتی که این نگرانی در حد معمول و طبیعی باشد، نه تنها مضر نیست بلکه مفید نیز می باشد، زیرا نگرانی کم، باعث می شود دانش آموز برای مطالعه اقدام کند.

مراقب عامل زشتی صورت باشید!

من و چند تا از بچه ها دور هم نشسته بودیم و حرف می زدیم. شبنم که روبروی من بود روی میز افتاد و گفت: بچه ها! دیروز با مامان و آبجی ام رفته بودیم خانه ی خاله ام. خیلی دوستش دارم. خیلی مهربونه. بحث شد سر خوشگلی و زشتی و ... دیگه هیچی دیگه.


مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.