تبیان، دستیار زندگی
برخلاف اینکه گفته می شود تیم های ایرانی نمی توانند در امارات میزبان حریفان خود باشند، باشگاه پرسپولیس همچنان به دنبال انتخاب این کشور به عنوان میزبان بازی با الهلال عربستان است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

امارات گزینه اول پرسپولیس برای بازی با الهلال عربستان

برخلاف اینکه گفته می‌شود تیم‌های ایرانی نمی‌توانند در امارات میزبان حریفان خود باشند، باشگاه پرسپولیس همچنان به دنبال انتخاب این کشور به عنوان میزبان بازی با الهلال عربستان است.

بخش ورزشی تبیان
پرسپولیس

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که چهار نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا کمتر از ۹ روز فرصت دارند تا کشور بی طرف را برای بازی با تیم های عربستانی در لیگ قهرمانان آسیا معرفی کنند، هنوز موضع رسمی نمایندگان ایران اعلام نشده است. باشگاه پرسپولیس هم که با الهلال عربستان همگروه است، هنوز تصمیم مشخصی در این ارتباط نگرفته ولی مسئولان این باشگاه به دنبال این هستند تا امارات را به عنوان کشور ثالث برای میزبانی بازی‌های خود انتخاب کند.

این در حالی است که از طرف فدراسیون فوتبال اعلام شده هیچ تیم ایرانی نمی‌تواند در امارات میزبان حریفانش در لیگ قهرمانان آسیا باشد، اما با توجه به اینکه در حال حاضر تیم ملی، اردوی آماده‌سازی‌اش را در دوبی برگزار کرده است، همچنان باشگاه پرسپولیس در تلاش است فدراسیون را متقاعد کند تا در امارات میزبان الهلال عربستان باشد.

پرسپولیسی‌ها به این دلیل امارات را در اولویت قرار داده اند که برانکو ایوانکوویچ روی انتخاب این کشور به علت نزدیکی مسافت و همچنین احتمال همگروه شدن با نماینده امارات تأکید دارد.

پس از امارات، کشور عمان و شهر مسقط اولویت بعدی است که مسئولان پرسپولیس به خاطر نزدیکی مسافت، پس از امارات، این کشور را اولویت دوم خود معرفی کرده اند.


منبع : خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .