تبیان، دستیار زندگی
نشست دگرخند و شب شعر ایران ساخت به عنوان بخش جنبی جشنواره ایران ساخت، چهارشنبه 15 دی ماه در سالن امیرخانی خانه هنرمندان برگزار می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برنامه مشترك «دگرخند» و شب شعر طنز «ایران ساخت»

نشست دگرخند و شب شعر ایران ساخت به عنوان بخش جنبی جشنواره ایران ساخت، چهارشنبه 15 دی ماه در سالن امیرخانی خانه هنرمندان برگزار می شود.

بخش ادبیات تبیان
برنامه مشترك «دگرخند» و شب شعر طنز «ایران ساخت»

صد و ششمین نشست دگرخند و شب شعر ایران ساخت به عنوان بخش جنبی جشنواره ایران ساخت، چهارشنبه 15 دی ماه 1395 ساعت 16.30 در سالن امیرخانی خانه هنرمندان برگزار خواهد شد.

صد و ششمین نشست دگرخند به موضوع بررسی كتاب «فرهنگ واژگان و اصطلاحات طنز» اختصاص دارد و دكتر محمد رضا اصلانی  نویسنده كتاب  و دكتر ابوالفضل حری در این باره گفت وگو خواهند كرد.

این نشست با شعر خوانی طنزپردازان شناخته شده كشورمان با عنوان «ایران ساخت» ادامه خواهد داشت. در این بخش شاعران و طنزپردازان آثاری با موضوع ایران ساخت؛ حمایت از تولید ملی و اقتصاد مقاومتی می خوانند.

مهدی فرج اللهی مجری این نشست گفت: در این برنامه ناصر فیض، دكتر اسماعیل امینی، امید مهدی نژاد، دكتر عباس احمدی، مصطفی مشایخی، سید امیر سادات موسوی، سعید طلایی، صابر قدیمی، رضا احسان پور، روح الله احمدی، محمد حسین مهدویان، علی سلیمانی، محمد جواد شاهمرادی و دیگر شاعران  و طنزپردازان حضور خواهند داشت.

جشنواره ایران ساخت با اهداف جریان سازی و تولید محتوا برای فضای مجازی مرتبط با چرخه تجاری سازی و كارآفرینی اقتصاد دانش بنیان، حمایت از خدمات و تولیدات دانش بنیان ساخت ایران، ساماندهی واردات بی رویه و ارج نهادن به كالاها و محصولات ایرانی با كیفیت و همچنین كمك به برجسته سازی كالاهای مرغوب ایرانی برگزار می شود.  ادبیات یكی از بخشهای چندگانه این جشنواره است كه ناصر فیض دبیری آن را به عهده دارد.

نخستین جشنواره ملی فرهنگی هنری «ایران ساخت» با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همكاری دفتر طنز حوزه هنری و دیگر سازمانها و ارگانها از 15 تا 18 دی ماه 1395 برگزار می شود.

ورود برای عموم علاقه مندان به این برنامه رایگان و آزاد است.


منبع: حوزه هنری