تبیان، دستیار زندگی
مدیرعامل باشگاه مناطق نفت خیز جنوب در سوپر لیگ کاراته گفت: شورای فنی تصمی گرفت که در بخش بازیکن و مربی بومی گرایی شود و برای تغییر و تحول باید هزینه پرداخت می کردیم.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یزدی: شورای فنی تصمیم گرفت بومی گرایی شود

مدیرعامل باشگاه مناطق نفت‌خیز جنوب در سوپر لیگ کاراته گفت: شورای فنی تصمی گرفت که در بخش بازیکن و مربی بومی گرایی شود و برای تغییر و تحول باید هزینه پرداخت می‌کردیم.

بخش ورزشی تبیان
کاراته

هدایت یزدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم مناطق نفت‌خیز جنوب در فصل جدید مسابقات سوپرلیگ کاراته گفت: فعلاً از شرایط تیم راضی هستیم و تا این لحظه یک برد و یک باخت داشتیم. در کل به‌ دنبال کسب یکی از سکوهای قهرمانی در سوپر لیگ هستیم. ما برای فصل جدید تمام تمرکزمان روی جذب بازیکنان بومی استان خوزستان بود.

وی در ادامه افزود: ما به‌ دنبال این هستیم که استعدادهای استان خوزستان را کشف کنیم و روی آنها سرمایه‌گذاری کنیم. در واقع به دنبال بومی‌ گرایی هستیم، البته یکی، دو بازیکن غیربومی هم در ترکیب تیم ما وجود دارد.

مدیرعامل تیم کاراته مناطق نفت‌خیز جنوب در ادامه، عنوان کرد: در شورای فنی باشگاه به این جمع‌بندی رسیدیم که در بخش مربیان نیز از افراد بومی استفاده کنیم. ما از زحمات مهران بهنام‌فر تشکر می‌کنیم، او سال‌ها بازیکن این تیم بوده و حتی در بخش مربیگری نیز خدمات زیادی به این تیم ارائه کرده است.

وی در پاسخ به این سوال که آیا نبودن مهران بهنام فر در کنار تیم مناطق نفت خیز، تاثیری در شکست تیم شما مقابل تیم دانشگاه آزاد داشت یا خیر، گفت:‌ در مورد این مسائل زود است صحبت کنیم. باید چند دیدار سپری شود و پس از آن در مورد چنین مسائلی صحبت می‌کنیم. به هر حال هر تغییر و تحولی هزینه خود را دارد. برای رسیدن به اهداف‌مان باید هزینه پرداخت می‌کردیم.

یزدی در پاسخ به این سوال که آیا عدم همکاری بهنام‌فر مربی فصل قبل شما با تیم مناطق نفت‌خیز دلیل خاصی داشت، گفت:‌ نه،‌ اصلاً موضوع خاصی نبود. فقط تنها دلیل این است که ما در شورای فنی به این نتیجه رسیدیم که در بخش مربیان نیز بومی‌گرایی شود.


منبع : فارس

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .