تبیان، دستیار زندگی
هشتمین نشست «کتابخوانی دسته جمعی نوجوانان» با حضور محدثه گودرزنیا، نویسنده کتاب «شاهزاده خانومی در مترو» در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی برگزار می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«شاهزاده خانومی در مترو» در جمع نوجوانان کتابخوان

هشتمین نشست «کتابخوانی دسته‌جمعی نوجوانان» با حضور محدثه گودرزنیا، نویسنده کتاب «شاهزاده خانومی در مترو» در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی برگزار می‌شود.

بخش کتاب و کتاب خوانی تبیان
title

هشتمین نشست «کتابخوانی دسته‌جمعی نوجوانان» با حضور محدثه گودرزنیا، نویسنده کتاب «شاهزاده خانومی در مترو» در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی برگزار می‌شود.

«کتابخوانی دسته‌جمعی نوجوانان» از برنامه‌های ترویج کتابخوانی در بین کودکان و نوجوانان است که هر دو هفته یکبار، چهارشنبه‌ها از ساعت 16 تا 18 در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی برگزار می‌شود.

این برنامه با همراهی رضوان خرمیان، نویسنده و مترجم کتاب‌های کودک و نوجوان، برگزار می‌شود و در هر جلسه یک کتاب برای مطالعه به نوجوانان پیشنهاد داده می‌شود. بچه‌ها در طول دو هفته کتاب را تهیه و مطالعه می‌کنند، سپس در برنامه «کتابخوانی دسته‌جمعی نوجوانان» که با حضور نویسنده یا مترجم کتاب برگزار می‌شود، نظرات و پرسش‌هایشان را درباره اثر خوانده شده مطرح می‌کنند.

جلسه هشتم این نشست، چهارشنبه 8 دی ساعت 16 با حضور محدثه گودرزنیا و با خوانش و بررسی کتاب « شاهزاده خانومی در مترو» در فرهنگسرای رسانه و شبکه های اجتماعی به نشانی خیابان پاسداران، خیابان شهید گل نبی، خیابان شهید ناطق نوری، میدان قبا برگزار می‌شود.

رمان «شاهزاده خانومی در مترو»‌ اثری تخیلی با موضوعی اجتماعی است که ویژه نوجوانان امروز از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به انتشار رسیده است.

درنشست های پیشین کتابخوانی دسته جمعی نوجوانان، کتاب‌های «غول بزرگ مهربان» نوشته رولد دال با ترجمه محبوبه نجف‌خوانی، «قلب‌های نارنجی» نوشته مینو کریم‌زاده، «کنسرو غول» نوشته مهدی رجبی، «خانواده آقای چرخشی» نوشته طاهره ایبد، «خانه‌ای در تاریکی» نوشته سیامک گلشیری، «پسرخاله وودورو» ترجمه محبوبه نجف خوانی و «لالایی برای دختر مرده» نوشته حمیدرضا شاه‌آبادی برای خوانش گروهی و بررسی به مخاطبان معرفی شده است.


منبع: فارس

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .