تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که مهدی رحمتی همچنان یکی از برترین دروازه بانان ایران به لحاظ فنی است، گفت: احساس کردیم که او در این مقطع زمانی نیاز به یک تلنگر دارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

شوک بزرگ منصوریان به رحمتی

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که مهدی رحمتی همچنان یکی از برترین دروازه بانان ایران به لحاظ فنی است، گفت: احساس کردیم که او در این مقطع زمانی نیاز به یک تلنگر دارد.

بخش ورزشی تبیان
منصوریان و رحمتی

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا منصوریان در استقلال یک انقلاب ایجاد کرد و با استفاده از چند بازیکن جوان در ترکیب ثابت تیمش در اصفهان بهترین عملکرد این تیم در فصل جاری را به نمایش گذاشت، وجود یکسری دلخوری‌ها از رحمتی را هم کتمان نمی کند.

منصوریان در این خصوص گفت: هر بازیکنی ممکن است در یک مقطع نیاز به تلنگر و شوک داشته باشد. رحمتی هم با تشخیص کادر فنی و در راس آن خود بنده در این مقطع نیاز به تلنگر داشت.

سرمربی استقلال گفت: کمک کردن به بازیکنان فقط این نیست که در هر شرایطی بازی کند. بعضی اوقات بهترین کمک به یک بازیکن این است که به او بازی داده نشود. هیچ مربی نمی‌خواهد تیم خودش نتیجه نگیرد و مربیان تصمیمات مسئولانه ای که در قبال بازیکنانشان می گیرند صرفا در راستای بهبود شرایط تیمی است. همیشه منافع یک تیم به منافع یک بازیکن ارجحیت دارد.

وی افزود: من به شخصه دنبال جدایی رحمتی از استقلال نیستم، اما اگر خودش رضایتنامه بخواهد به او رضایتنامه می‌دهیم.

منصوریان گفت: استقلال یک تیم بزرگ است و نامش از هر بازیکن و حتی مربی بزرگ تر است. من در این مقطع امانت دار میلیون ها هوادار استقلال هستم و وظیفه دارم به بهترین‌ها، آماده ترین‌ها و منضبط ترین‌ها بازی بدهم. به اندازه کافی به خاطر اشتباهات فردی و بی انضباطی‌های فنی امتیاز از دست داده‌ایم و من دیگر نمی‌توانم اینرا تحمل کنم. همه بازیکنان استقلال که از این به بعد در خدمت شان هستیم باید بدانند که گارانتی بازی ندارند و تنها در صورتی که از نظر فنی و انضباط فردی و تیمی مورد تایید باشند در ترکیب نهایی جای دارند.

سرمربی استقلال در خصوص نقل و انتقالات این تیم نیز اظهار داشت: چند بازیکن هستند که شاید برای خودشان هم بهتر باشد فوتبال شان را در تیم های دیگر دنبال کنند. چون ممکن است در نیم فصل دوم هم شرایط بازی نداشته باشند یا خیلی کم به آنها بازی برسد. نقل و انتقالات نیم فصل اتفاق عجیبی در هیچ تیمی نیست. استقلال هم خروجی دارد و هم ورودی. اما تا زمانی که این اسامی با مدیر باشگاه فیکس نشده باشد نام آنها رسانه‌ای نمی‌شود. ضمن این که رسانه کردن این موضوع نیز در صورت صلاحدید از طریق رسانه های رسمی باشگاه انجام می‌شود.


منبع : خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .