تبیان، دستیار زندگی
کرسی های تلاوت نفحات القرآن، این هفته با تلاوت محمد کاکاوند، محمدحسن موحدی و مسعود سیاف زاده، در سه مسجد مختلف برگزار می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اسامی مساجد برگزارکننده طرح «نفحات القرآن»

کرسی های تلاوت نفحات القرآن، این هفته با تلاوت محمد کاکاوند، محمدحسن موحدی و مسعود سیاف زاده، در سه مسجد مختلف برگزار می شود.

بخش قرآن تبیان
طرح نفحات القرآن

تبیان به نقل از گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، کرسی های تلاوت اذانگاهی به همت دارالقرآن نفحات القرآن در راستای پیروی از منویات مقام معظم رهبری درباره برپایی کرسی های تلاوت قرآن کریم از 9 آذر ماه آغاز شده است.

نفحات القرآن، در روزهای سه شنبه، چهارشنبه و پنجشنبه هر هفته با تلاوت سه قاری ممتاز کشوری در سطح مساجد تهران، این طرح را پیاده می کند.

کرسی های تلاوت این هفته نفحات القرآن، سه شنبه 7 دی ماه، در مسجد انصارالحجه واقع در خیابان خاوران، ایستگاه مخبر(عارف) با تلاوت محمدحسن موحدی، چهارشنبه 8 دی ماه، در خیابان قزوین، نرسیده به دوراهی قپان، خیابان تهمتن، کوچه مهدیلو، مسجد المهدی(عج) با تلاوت مسعود سیاف زاده و پنجشنبه، 9 دی ماه در مسجد محمدی واقع در خیابان امام خمینی(ره)، بعد از اتوبان شهید نواب صفوی، تقاطع خیابان خوش، با تلاوت محمد کاکاوند برگزار خواهد شد.

در این کرسی های تلاوت که کاملا مردمی برگزار می شود، همراه آیات به صورت مکتوب، تدبر و تفسیر آیات از تفسیرالمیزان در میان مردم توزیع می شود و همچنین در پایان تلاوت به کودکان و نوجوانان حاضر در مسجد، هدایایی اعطاء می شود.

علاقه مندان برای دستیابی به تلاوت ها و گزارش های تصویری این کرسی های تلاوت، به کانال تلگرامی نفحات القرآن به نشانی @nafahatalquran مراجعه کنند. همچنین مساجدی که خواستار برگزاری این کرسی های تلاوت هستند، می توانند با شماره 09128046843 روابط عمومی دارالقرآن نفحات القرآن تماس گرفته و برای برگزاری این کرسی های تلاوت در مسجد خود اعلام آمادگی کنند.