تبیان، دستیار زندگی
یکی از شگردهای دیرینه ظالمان و مستکبران برای مقابله با رسالت پیامبران الهی در طول تاریخ به قتل رساندن آنان و یارانشان بوده است. هنوزه شاهد جنایت های ظالمانه دشمنان هستیم و همانطور که برای جلوگیری از ولادت حضرت مهدی علیه السلام از هیچ جنایتی مضایقه نکردند،
عکس نویسنده
عکس نویسنده
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نسل کشی مصلحان ادامه دارد!

یکی از شگردهای دیرینه ظالمان و مستکبران برای مقابله با رسالت پیامبران الهی در طول تاریخ به قتل رساندن آنان و یارانشان بوده است. هنوز هم شاهد جنایت های ظالمانه دشمنان هستیم و همانطور که برای جلوگیری از ولادت حضرت مهدی علیه السلام از هیچ جنایتی مضایقه نکردند، هم اکنون نیز با شیوه های جدیدی مانند محصولات تراریخته در صدد نابودی نسل منتظران ظهور می باشند.

حجت الاسلام سیدعلی درچه ای- بخش مهدویت تبیان

نسل کشی، تراریخته، ارگانیک ، منتظران ظهور، منجی،

با نگاهی به سرگذشت انبیاء و یارانشان به آمار بسیار وحشتناکی از کشتار فردی یا دسته جمعی تعداد عظیمی از انسان هایی که به دنبال تبلیغ و نشر آئین آسمانی بودند، بر خواهیم خورد. به نظر می رسد با توجه به اینکه غالبا دین داران در اقلیت هستند، کشتن برای سردمداران کافر راحتترین راه برای تحکیم حکومت جابرانه و تثبیت موقعیت اجتماعی بوده است. همانگونه که در آیه 6 سوره بقره خداوند متعال به یکی از این قتل ها اشاره کرده است: «ذلک بِأَنَّهُمْ کانُوا یَکْفُرُونَ بِآیاتِ اللهِ وَ یَقْتُلُونَ النَّبِیِّینَ بِغَیْرِ الْحَق»  این ذلت و خشم خدا به خاطر آن بود که آیات خدا را انکار می نمودند و پیامبران خدا را به ناحق می کشند. کشته شدن انبیا توسط بنی اسرائیل در آیات دیگری نیز آمده است. (آل عمران، 21 و 112) در منابع اسلامی به قتل پیامبرانی چون زکریا و یحیی اشاره شده و طبیعتاً تعداد این کشته شدگان بسیار بیشتر بوده به حدی که بنابر برخی روایات؛ بنی اسرائیل در یک روز سی صد پیامبر را کشتند. (سیوطی، جلال الدین، الدر المنثور فی تفسیر المأثور، ج 1، ص 73، قم، کتابخانه آیة الله مرعشی نجفی، 1404ق) این شگرد در زمان پیامبر نیز وجود داشت، بدون شک اگر می توانستند برای جلوگیری از رسالت پیامبر، او را به قتل برسانند، مرتکب چنین جنایتی می شدند. همانگونه که چندین مرتبه دست به ترور زدند ولی به خواست خدا نافرجام ماند. (اسلام کوئست، قتل انبیاء توسط بنی  اسرائیل)

کشتار نوزادان

دشمنان حتی از ترس ولادت پیامبر بارها و بارها دست به جنایت فجیع تری می زدند و آن قتل نوزادان ذکور پس از تولد بود. فرزندی که به دنیا می آمد به جرم پسر بودن به قتل می رسید. همچنان که می دانیم فرعون از ترس ولادت حضرت موسی حکم قتل نوزادان را صادر کرده بود. امام صادق علیه السلام در حدیثی فرمود: وقتی فرعون اطلاع یافت که نابودی سلطنت او به دست موسی است، کاهنان و پیش گویان را خواست و نسب موسی را از آن ها پرسید. هنگامی که نسب آن حضرت را دانست و فهمید که وی از بنی اسرائل خواهد بود، دستور داد شکم زن های حامله بنی اسرائیل را پاره کنند و نوزادان را به قتل برسانند. به این ترتیب بیش از بیست هزار نوزاد را کشت، ولی چون اراده حق تعالی بر این تعلق گرفته بود که موسی را حفظ کند، به وی دست نیافت. (اکمال الدین، ص 202)

جنگ جمعیتی که با گستره عظیمی طی دهه های اخیر در سطح جهان اجرا می شود، نتیجه سیاستگذاری و فرماندهی مراکز متعددی از سوی سردمداران جهانی، در رأس آن ها امریکاست. دکترین امنیت ملی آمریکا توسط «مرکز عملیات های نظامی و غیر نظامی آمریکا» cmoc (Civil-Millitary Operatinos Center) تهیه و در نیمه اول سال 2011 توسط رئیس جمهور این کشور باراک اوباما به نیروهای نظامی ابلاغ شد

جلوگیری از ولادت منجی موعود

این روش پس از پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله نیز ادامه یافت. یعنی خلفا و جباران زمان برای مقابله ترویج اسلام ناب محمدی که توسط خاندان رسالت صورت می گرفت، ائمه معصومین علیهم السلام و یارانشان را به قتل می رساندند. همچنین تولد مهدی موعود به عنوان دوازدهمین پیشوای شیعیان با نشانه هایی چون: نهمین فرزند امام حسین علیه السلام، چهارمین فرزند امام رضا علیه السلام و 6 مشهور شده بود و مسلمانان حتی حاکمان آن را بارها از زبان راویان و محدثان شنیده بودند و می دانستند که تولد این نوزاد با این ویژگیها از این خانواده بویژه خانواده امام حسن عسکری علیهم السلام بیرون نیست و روزی فرزندی از آن خانواده به دنیا خواهد آمد که حکومت عدل و داد بر پا خواهد کرد و ضمن فرمانروایی بر شرق و غرب، بنیاد ظلم را بر خواهد انداخت. از این روی بر فشارها و سخت گیری های خود نسبت به امام حسن عسکری علیه السلام می افزودند تا مگر بتوانند با نابودی ایشان مانع تولد مهدی عجل الله تعالی فرجه شوند. اما برخلاف برنامه ریزی ها و پیشگیری های دقیق و پی در پی آنان مقدمات ولادت امام زمان آماده شد و توطئه های دشمنان راه به جایی نبرد. (مجله حوزه، شماره 70 و 71 ،نگاهی به تولد و زندگی امام زمان)
اما دشمنان کوردل که به دنبال منافع مادی خود هستند و برای به دست آوردن آن ابایی از گرفتن جان موحدان ندارند، کور خوانده اند. زیرا همانگونه که می بینیم پس از گذشت سالیان و شهادت خیل عظیمی از مسلمانان همچنان ندای اسلام در دنیا طنین انداز است. خداوند متعال از هجمه ها و جنایت های مشرکان چه تعبیر زیبایی نموده است. «مى  خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش كنند و حال آنكه خدا گر چه كافران را ناخوش افتد نور خود را كامل خواهد گردانید» یُرِیدُونَ لِیُطْفِئُوا نُورَ اللَّهِ بِأَفْوَاهِهِمْ وَاللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَلَوْ كَرِهَ الْكَافِرُونَ (سوره صف، 8) آری! نور الهی با فوت خاموش شدنی نیست!

منتظران بهوش!

اما لازم است مسلمانان و به ویژه شیعیان هوشیار باشند، زیرا شگرد مسلمان کشی هنوز ادامه دارد و دشمنان با شیوه های جدید در صدد قطع کردن نسل شیعیان هستند. دکتر رسول خضری در گفتگو با مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی در تاریخ 23 مهر 94 خبر از آمار ناباروری 20/6 درصد زوج های ایرانی داد در حالیکه میزان ناباروری در کشور انگلستان 7 درصد می باشد. وقتی به سراغ گفته های سیاست مداران غربی بیش از پیش احساس خطر می کنیم. در سال 1981، ماکسول تیلور، عضو شورای روابط خارجی رژیم اشغالگر قدس، در جریان مصاحبه ای در باره ازدیاد جمعیت، صریحاً اعلام کرد: «من پیشاپیش به مردن بیش از یک میلیارد انسان فکر کرده ام. اینها در آفریقا، آسیا و آمریکای لاتین زندگی می کنند... بحران جمعیت و مسأله تأمین و عرضه غذا حکم می کند حتی برای نجات جان این اشخاص تلاش نکنیم» (گارودی140:1372)
"هنری کیسینجر" سیاستمدار کهنه کار آمریکایی اعتقاد داشت که مهار نفت و انرژی، باعث کنترل دولت ها می شود و کنترل غذا قدرت مهار مردم را می دهد. شاید به سادگی نتوان عنوان کرد که برنامه ای پنهانی برای دستکاری های ژنتیک در غذای انسان در حال انجام است اما "ویلیام انگدال" این موضوع را به خوبی شرح داده است. وی نویسنده کتاب «بذرهای نابودی، برنامه ای پنهان برای دستکاری ژنتیک» است که در تحقیقات خود به این نتیجه می رسد، برخی از نخبگان سیاسی اجتماعی آمریکا به دنبال کنترل ضروری ترین پایه های بقای انسان ها هستند تا از این راه بتوانند قوت غالب مردم بیشتر مناطق جهان، یعنی نان را به نفع خود مصادره کنند.

یکی از روش هایی که مستکبران و خودکامگان برای از بین بردن موحدان و خدا پرستان در طول تاریخ داشته اند، کشتن و منقطع کردن نسل آنان بوده است. این در روش امروزه نیز از برنامه های سیاستمداران غربی برای مقابله شیعیانی است که مصلحانه در صدد زمینه سازی منجی بشریت هستند، می باشد. یکی از روش هایی که در چند سال اخیر مورد تاکید جدی متخصصان داخلی قرار گرفته، آسیب جدی استفاده از محصولات تراریخته و آثار ناباروری زوج ها است

«ساموئل هانتینگتون» نظریه پرداز غربی چنین می نویسد: «تمدن اسلامی ریشه در نوعی پویایی جمعیت دارد. رشد زاد و ولد که در اکثر کشورهای اسلامی شاهد آن هستیم این چالش را متفاوت کرده، امروزه بیش از 20 درصد جمعیت جهان اسلام را جوانان 15 تا 25 ساله تشکیل داده اند» (هانتینگتون 5:1384)

این سخنان و نظایر آن، نشان دهنده هراس فوق العاده تحلیلگران غربی از جمعیت جوان کشورهای اسلامی و به ویژه ایران است. آن ها به خوبی می دانند که افزایش جمعیت جوان، افزایش اقتدار سیاسی را در پی دارد؛ چرا که این قشر در مواقع خطر تمام انرژی خود را صرف دفاع از کشور و نوامیس می کنند و از این رو خطر بزرگی بر سر راه اهداف آنهاست؛ به همین جهت این وحشت آمریکایی، به تبلیغات گسترده ضد جمعیت ایران و جهان اسلام تبدیل می شود و اسلام و تشیع را هدف قرار می دهد. این مسأله زمانی روشن تر می شود که برنامه های افزایش جمعیت درکشورهای غربی و به ویژه در میان طراحان اصلی کاهش جمعیت در جهان یعنی صهیونیست ها، بررسی شود. در رژیم اشغالگر قدس هر عائله یهودی بایستی حداقل چهار بچه داشته باشد، میزان حق اولاد پرداختی به کارمندان زیاد است و داشتن بچه زیاد موجب کاهش انواع و اقسام مالیات می شود. حتی کارمندان بازنشسته ای که دارای فرزند بیشتری باشند حقوق بازنشستگی بیشتری می گیرند. (هارون 55:1376)

خطر جدی استفاده از محصولات تراریخته

در سال 1989 تحقیقاتی از سوی «موسسه ملی مصونیت» در دهلی نو در هند، بر روی استفاده از « ناقل هایی» چون کزاز و دیفتری برای عبور از سیستم ایمنی و انتقال هورمون زنانه صورت گرفته است. ساز و کار این ناقل های اینگونه است که با وارد کردن اچ سی جی درون یک واکسن کزاز که به عنوان ناقل عمل می کند، بدن انسان با اچ سی جی همچون یک عامل مهاجم رفتار می کند و برای مقابله با آن آنتی بادی هایی را تولید می کند. این عمل بر عقیم سازی زنانی که این واکسن را دریافت کرده اند اثر می گذارد و در بسیاری  از موارد، هنگامی که در طول دوره بارداری این واکسن به آن ها داده می شود، به سقط جنین آن ها می انجامد. بعد هاBBC  برنامه مستندی را با عنوان «آزمایشگاه انسانی» در سال 1995پخش کرد. در این برنامه واکسن های ضد کزاز آلوده که عقیم سازی زنان فلیپینی را در پی داشت، فاش شد. (رویدادهای سپاه، ش 85) مواد غذایی تراریخته یا دستکاری شده ژنتیکی آن دسته از محصولات غذایی هستند که DNA آن ها دچار دگرگونی شده است. هدف از این کار ساخت انواعی از این محصولات است که ویژگی های خاص و از پیش تعیین شده ای داشته باشند. برخلاف محصولات طبیعی که در مزرعه و باغ رشد می کنند این نوع مواد غذایی دستکاری شده در آزمایشگاه ها به عمل می آیند. ما به مرور زمان، نتایج بررسی ها نشان داد که این نوع مواد غذایی برای سلامتی خطرناک است و صنعت کشاورزی را به ورطه نابودی می کشاند.

جنگ جمعیتی

جنگ جمعیتی که با گستره عظیمی طی دهه های اخیر در سطح جهان اجرا می شود، نتیجه سیاستگذاری و فرماندهی مراکز متعددی از سوی سردمداران جهانی، در رأس آن ها امریکاست. دکترین امنیت ملی آمریکا توسط «مرکز عملیات های نظامی و غیر نظامی آمریکا» cmoc  (Civil-Millitary Operatinos Center) تهیه و در نیمه اول سال 2011 توسط رئیس جمهور این کشور باراک اوباما به نیروهای نظامی ابلاغ شد. مرکز مذکور در سازمان پنتاگون آمریکا واقع است. (این دکترین بر روی وب سایت های مورد نظر پنتاگون به طور عمومی منتشر گردید. به وسیله عبارت  Doctorin for the Armed Forcees of the United States می توان به متن کامل دست یافت.

خلاصه سخن:

یکی از روش هایی که مستکبران و خودکامگان برای از بین بردن موحدان و خدا پرستان در طول تاریخ داشته اند، کشتن و منقطع کردن نسل آنان بوده است. این در روش امروزه نیز از برنامه های سیاستمداران غربی برای مقابله شیعیانی است که مصلحانه در صدد زمینه سازی منجی بشریت هستند، می باشد. یکی از روش هایی که در چند سال اخیر مورد تاکید جدی متخصصان داخلی قرار گرفته، آسیب جدی استفاده از محصولات تراریخته و آثار ناباروری زوج ها است.



مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.