تبیان، دستیار زندگی
با کلیک کردن روی اعداد ماشین حساب به تعداد هر عدد کلیک شده روی صفحه شما شکل نمایان می شود و در صورت استفاده از عمل تقسیم یا تفریق هم باقی مانده روی صفحه به صورت عدد و شکل نمایش داده می شود
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

جمع و تفریق ماشین حساب

جمع و تفریق ماشین حساب


یکی از روش های تمرین عمل جمع و تفریق استفاده از شکل و بازی با ریاضیات است ما در این قسمت برای شما یک بازی ساده و در عین خحال جذاب قرار داده ایم تا به وسیله آن بتوانند  در ایم مبحث به طور کامل تسلط پیدا کنند.
قوانیناین بازی به این صورت است که در ابتدا توضیحاتی در مورد بازی به شما داده می شود  که نحوه  انجام بازی و روش های درست انجام د ادن بازی برای شما نشان داده می شود.شما با کلیک کردن روی فلش های پایین صفحه به صفحه اصلی بازی هدایت شوند.
بعد از کلیک کردن و هدایت به صفحه اصلی بازی شما یک ماشین حساب مشاهده می کنید. با کلیک کردن روی اعداد ماشین حساب به تعداد هر عدد کلیک شده روی صفحه شما شکل نمایان می شود و در صورت استفاده از عمل تقسیم یا تفریق هم باقی مانده روی صفحه به صورت عدد و شکل نمایش داده می شود. این بازی یکی از روش های منحصر به فرد برای یادگیری و تمرین ریاضی می باشد که با توجه به توضیحات داده شده می توان این بازی را به راحتی انجام داد.


برای دانلود فایل آموزشی اینجا کلیک کنید.



مرکز یادگیری سایت تبیان-علی کلوت