تبیان، دستیار زندگی
تعدادی گوشفند برای شما نشان داده می شود. در قسمت بالای بازی تعداد کل گوسفندان با رنگ زرد مشخص شده شما باید تعداد عددی که با رنگ مشکی نوشته شده را از میان گوسفندان مشخص کنید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

بازی دسته بندی حیوانات

بازی دسته بندی حیوانات

از جمله مواردی که دانش آموزان دوره ی اول ابتدایی با آن سر و کار دارند، بازی با اعداد و آشنایی با دسته بندی اعداد در این قسمت ما برای دانش آموزان ابتدایی یک بازی جذاب و مهیج قرار داده ایم تا با انجام ان بازی در این مبحث تسلط کامل را پیدا کنند. این بازی ساده به معلمان کمک میکند تا دروس مربوط به دسته بندی اعداد را بهتر به دانش آموزان آموزش دهند.
قوانین بازی به این صورت است که تعدادی گوسفند برای شما نشان داده می شود. در قسمت بالای بازی تعداد کل گوسفندان با رنگ زرد مشخص شده شما باید تعداد عددی که با رنگ مشکی نوشته شده را از میان گوسفندان مشخص کنید. در این بازی قسمت های مختلفی وجود دراد که هر کدام را برای شما به طور کامل توضیح می دهیم.

play again : این قسمت این امکان را برای شما فراهم می کند تا شما بازی را دوباره از ابتدا ابتدا انجام دهید.
reset game : با انتخاب این گزینه همه امتیاز های جمع شده شما به حالت صفر بر می گردد.
how to play : این قسمت برای راهنمایی در مورد نحوه بازی کردن می باشد که با انتخاب این قسمت یک صفحه برای شما باز می شود که روش انجام بازی نوشته شده است.
check number:  این قسمت با انتخاب این گزینه می توانید از درست و یا غلط بودن مراحل بازی اطمینان کامل را پیدا کنید.
در شکل بالا برای مثال ١٤ گوسفند وجود دارد که از شما خواسته شده که ٧ گوسفند را اذ میان آن ها انتخاب کنید. شما با گرفتن و کشیدن این گوسفند ها به بخش دبگر بازی را انجام دهید.


برای دانلود فایل آموزشی اینجا کلیک کنید.



مرکز یادگیری سایت تبیان-علی کلوت