تبیان، دستیار زندگی
جی.کی رولینگ» در صفحه اجتماعی خود از نگارش دو رمان جدید خبر داد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

هدیه کریسمس «رولینگ» به طرفدارانش

«جی.کی رولینگ» در صفحه اجتماعی خود از نگارش دو رمان جدید خبر داد.

بخش ادبیات تبیان
هدیه کریسمس «رولینگ» به طرفدارانش

«جی.کی رولینگ»، نویسنده مجموعه کتاب های پرطرفدار «هری پاتر» در آستانه سال نوی میلادی در صفحه توئیتر خود اعلام کرد که در حال نگارش دو رمان جدید است.

این نویسنده انگلیسی اعلام کرد یکی از این رمان ها با نام خوش به عنوان نویسنده ودیگری با نام هنری اش «رابرت گالبریث» از مجموعه رمان های کارآگاهی منتشر خواهد شد. «رولینگ» که جزئیات زیادی درباره دو رمان جدیدش فاش نکرد، تائید کرد که یکی از این دو رمان زودتر منتشر خواهد شد.

«رولینگ» در 2016 سال پرمشغله ای را پشت سرگذاشته است، فیلم جدید برگرفته از کتاب های «هری پاتر» یعنی «هیولاهای خارق العاده و زیستگاه آن ها» که خودش نگارش فیلمنامه آن را نیز بر عهده داشت  اکران شد و تاکنون بیش از 473 میلیون دلار در سینماهای جهان فروش داشته است، ضمن این که نمایش ««هری پاتر و فرزند نفرین شده» که «رولینگ» یکی از نویسندگان آن بود نیز در «تئاتر وست اِند» لندن به روی صحنه رفت.

«رولینگ» پس از استقبال فراوان مخاطبانش، نمایشنامه  «هری پاتر و فرزند نفرین شده» را نیز روانه بازار شد و از سوی خوانندگان، عنوان هشتمین قسمت این مجموعه رمان های «هری پاتر» را دریافت کرد.

«هری پاتر و سنگ جادو»، «هری پاتر و تالار اسرار»، «هری پاتر و زندانی آزکابان»، «هری پاتر و جام آتش»، «هری پاتر و محفل ققنوس»، «هری پاتر و شاهزاده دورگه» و «هری پاتر و یادگاران مرگ» هفت کتاب رسمی منتشر شده از مجموعه رمان های تخیلی«هری پاتر» هستند و تاکنون هشت فیلم نیز بر اساس این رمان ها ساخته شده که به فروشی بالغ بر 8.2 میلیارد دلار دست یافتند تا با پیشی گرفتن از مجموعه «جیمزباند» در مکان نخست پرفروش ترین سری فیلم های تاریخ سینما قرار بگیرند.


منبع: ایسنا