تبیان، دستیار زندگی
ریور ماه 1382 در آستانه روز سینما دریافت كنندگان تندیس افتخار جشن سینما معرفی شدند در مراسم هفتمین جشن سینما كه شنبه در تالار وحدت برگزار می شود ، چهار تندیس افتخار و یك تندیس یادبود ویژه به پیشكسوتان سینمایی كشور اهدا خواهد ...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

در آستانه روز سینما

دریافت كنندگان تندیس افتخار جشن سینما معرفی شدند

در مراسم هفتمین جشن سینما كه شنبه در تالار وحدت برگزار می شود ، چهار تندیس افتخار و یك تندیس یادبود ویژه به پیشكسوتان سینمایی كشور اهدا خواهد شد.

یكی از دست اندركاران مراسم جشن سینما در این زمینه خبر داد: تندیس افتخار یك عمر فعالیت سینمایی هفتمین جشن سینما امسال به هوشنگ كاووسی( منتقد و نویسنده سینمایی)، ژاله علو (گوینده و بازیگر) مازیار پرتو (مدیر فیلمبرداری) و حسین میركیانی(طراح صحنه و لباس) اهدا می شود. همچنین تندیس یادبود دوران فعالیت سینمایی مهرزاد مینویی به خانواده این هنرمند فقید اهدا می شود.

بنابراین گزارش، مراسم هفتمین جشن سینما شنبه شب با حضور داوران این جشن، كاندیداها و تعدادی از اعضای خانه سینما و هنرمندان برگزار می شود و علیرضا خمسه و فاطمه معتمدآریا مجریان مراسم خواهند بود.

گفتنی است حامیان (اسپانسرها) جشن سینمای 82 ، « بیمه دانا»، « موسسه فرهنگی و هنری قرن بیست و یكم» ( شركت ویدیویی)، « بانك كشاورزی» و« نخستین جشنواره بین المللی فیلم نفت» هستند.