تبیان، دستیار زندگی
لیگ برتر فوتسال که به دلیل تعطیلی بلند مدت در ابتدای فصل، تنها بیست روز در نیم فصل تعطیل شده بود، از فردا وارد نیم فصل دوم می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

آغاز نیم فصل دوم لیگ فوتسال از فردا

لیگ برتر فوتسال که به دلیل تعطیلی بلند مدت در ابتدای فصل، تنها بیست روز در نیم فصل تعطیل شده بود، از فردا وارد نیم فصل دوم می‌شود.

بخش ورزشی تبیان
فوتسال

به گزارش ایسنا، نیم فصل دوم لیگ برتر فوتسال بعد از تعطیلات ۲۰ روزه از فردا (پنج شنبه) آغاز می‌شود و هر هفت بازی هفته چهاردهم به صورت همزمان برگزار خواهد شد. در یکی از مهمترین بازی‌های فردا، تاسیسات دریایی تهران میزبان لبنیات ارژن شیراز است. این بازی که با طعم انتقام برای شاگردان وحید شمسایی برگزار خواهد شد، فرصتی برای جبران شکست آنها در بازی نخست لیگ است. تاسیسات دریایی در ابتدای فصل که با ناکامی از جام باشگاه‌های آسیا بازگشته بود، در شیراز به ارژن باخت و وحید شمسایی به دلیل ناراحتی قلبی راهی بیمارستان شد. تاسیساتی‌ها در این بازی نیز همچون دیدار رفت نیاز مبرم به سه امتیاز دارند چرا که با اختلاف هشت امتیازی نسبت به صدرنشین در رده پنجم جای گرفته‌اند.

فردا گیتی پسند تیم صدرنشین مسابقات نیز میزبان مقاومت البرز است. دیدار رفت دو تیم در کرج با نتیجه سه بر دو به سود اصفهانی‌ها به پایان رسیده اما تیم رضا فلاح همیشه برای گیتی پسند دردسرساز بوده و حتی سابقه برد این تیم در اصفهان را هم دارد. با این حال شاگردان رضا لک برای حفظ فاصله پنج امتیازی و حتی افزایش آن چاره‌ای جز برد این تیم ندارند چرا که تیم‌های مدعی چشم به لغزش این تیم دارند و مس می‌تواند با شکست گیتی پسند خودش را به فاصله دو امتیازی صدر برساند.

یکی دیگر از دیدارهای حساس هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال، مصاف مس و دبیری در داربی تبریز است. این بازی نیز برای مسی‌ها فرصتی مناسب جهت تلافی باخت نیم فصل اول است. مسی‌ها در نیم فصل دوم دو بازیکن خود یعنی علی ابراهیمی و ابراهیم حاجتی را از دست داده‌اند و دبیری هم بعد از جدایی بهروز جعفری نتوانست مهره دیگری جذب کند.

اما در جدول رده بندی مسابقات، گیتی پسند با ۳۴ امتیاز،‌ مس ۲۹ ، حفاری ۲۸، دبیری ۲۸ و تاسیسات دریایی با ۲۶ امتیاز رتبه‌های اول تا پنجم را در اختیار دارند.

هفته چهاردهم
پنجشنبه ۹۵/۱۰/۰۲ – ساعت ۱۶:۰۰
فرش آرا مشهد – یاسین پیشرو قم
گیتی پسند اصفهان – مقاومت البرز
دانشگاه آزاد تهران – شهرداری ساوه
ملی حفاری اهواز – شهروند ساری
آذرخش بندرعباس – طرح و توسعه قزوین
مس سونگون ورزقان – دبیری تبریز
تاسیسات دریایی تهران – لبنیات ارژن شیراز


منبع : ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .