تبیان، دستیار زندگی
اجلاس فوق العاده آیبا به منظور جشن 70 سالگی فدراسیون جهانی بوکس در شهر مونتره سوئیس برگزار شد و رییس فدراسیون بوکس کشورمان در این اجلاس شرکت کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حمایت ناطق‌نوری از سیاست‌های فدراسیون جهانی بوکس

اجلاس فوق العاده آیبا به منظور جشن 70 سالگی فدراسیون جهانی بوکس در شهر مونتره سوئیس برگزار شد و رییس فدراسیون بوکس کشورمان در این اجلاس شرکت کرد.

بخش ورزشی تبیان
بوکس

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بوکس، در این اجلاس دکتر «وو» رییس فدراسیون جهانی بوکس اعلام کرد: از این پس شفاف سازی مالی در این فدراسیون دو چندان خواهد شد و تمام تلاش آیبا، از بین بردن فساد در ورزش بوکس است.

رییس فدراسیون جهانی همچنین به تغییرات قوانین داوری اشاره کرد و گفت: این تغییرات سبب می شود تا حق بوکسور برنده زیرپا گذاشته نشود و از این پس داور هر دیدار طبق قرعه کشی انتخاب خواهد شد.

«وو» در پایان از روسای فدراسیون های حاضر در این اجلاس درخواست کرد که موافقت یا مخالفت خود با این سیاست فدراسیون جهانی را اعلام کنند که «احمد ناطق نوری» رییس فدراسیون بوکس کشورمان از سیاست های آیبا حمایت کرد.

«احمد ناطق نوری» در حاشیه این اجلاس دیداری با «سریک کاناکبایف» رییس کنفدراسیون بوکس آسیا داشت و در یک جلسه چند ساعته، در خصوص مسائل مختلف با وی به گفت و گو پرداخت.

همچنین رییس فدراسیون بوکس کشورمان با مسئولان بوکس کوبا، اوکراین، هند، چین، قزاقستان و آذربایجان دیدار کرد و پیشنهاد همکاری بیشتر بین فدراسیون ها را به آنها ارائه داد.

«احمد ناطق نوری» در آخرین ساعت های حضور خود در کشور سوئیس به دیدار «تری اسمیت» رییس افتخاری کمیته داوری آیبا رفت و از وی بابت برگزاری کلاس داوری ملی به تک ستاره و ستاره دار شدن 19 داور کشورمان تشکر کرد.

همچنین رییس فدراسیون بوکس کشورمان پیشنهاد برگزاری یک آزمون "ملی به تک ستاره" داوری دیگر را به «اسمیت» ارائه کرد که رییس افتخاری کمیته داوری آیبا قول مساعدی برای برگزاری این کلاس در ایران داد.


منبع : ایسنا

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .