تبیان، دستیار زندگی
سنندج- مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان عنوان کرد: رسانه ها نقش کلیدی در توسعه فعالیت های دینی، فرهنگی ومذهبی در جامعه دارند.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رسانه ها نقش کلیدی در توسعه فعالیت های دینی و فرهنگی دارند

سنندج- مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان عنوان کرد: رسانه ها نقش کلیدی در توسعه فعالیت های دینی، فرهنگی ومذهبی در جامعه دارند.

بخش ارتباطات تبیان
مختار کرمی

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مختار کرمی بعد از ظهر دوشنبه در بازدید معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان از دفتر خبرگزاری مهر استان در سنندج گفت: معتقدم رسانه ها پشتوانه دستگاه های فرهنگی هستند و باید در پیشبرد برنامه های خود از توان فعالان این حوزه استفاده کنیم.

وی با اشاره به اینکه رسانه ها نقش کلیدی در توسعه فعالیت های دینی، فرهنگی ومذهبی در جامعه دارند، عنوان کرد: با همکاری و تعامل با رسانه ها می توانیم با کمترین هزینه به اهداف تعیین شده از جمله اطلاع رسانی و آگاه سازی جامعه از اقدامات و برنامه هایی که انجام و یا در حال اجرا داریم، دست پیدا کنیم.

وی با بیان اینکه کار خبرنگاران جزو مشاغل سخت است، بیان کرد: رسانه ها نیاز به حمایت مادی و معنوی دارند و باید مسئولان از این مهم غفلت نکنند و خبرنگاران را به صورت خاص مورد حمایت قرار دهند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان بازدید مسئولان از دفاتر خبرگزاری ها و نشریات مکتوب را نوعی حمایت معنوی خواند و افزود: بازدید و سرکشی از محل کار خبرنگاران نشان از ارزش قائل شدن مسئولان برای فعالان این حوزه است.

وی با اشاره به وضعیت خوب فعالیت رسانه ای در استان کردستان، گفت: ما در جایگاه خود به بهترین شکل ممکن از فعالیت رسانه های جمعی حمایت می کنیم و تاکنون نیز این مهم را به خوبی اجرایی کرده ایم.

مدیر خبرگزاری مهر کردستان هم دراین بازدید با اشاره به آغاز فعالیت این خبرگزاری در استان از سال ۸۴، گفت: با گذشت بیش از یک دهه از فعالیت این رسانه در استان شاهد عملکرد مطلوب و جذب مخاطبان زیادی هستیم.

آرمان نصراللهی  عنوان کرد: برای نخستین بار در تاریخ جمهوری اسلامی ایران آذرماه سال گذشته مجوز راه اندازی سرویس زبان کُردی خبرگزاری مهر صادر شد.

وی بیان کرد: مدیریت زبان کُردی سرویس بین المللی این خبرگزاری به خود استان کردستان واگذار شده است.

وی ادامه داد: زبان کُردی تنها مختص به استان کردستان نیست و در این رسانه اخبار مناطق کُردنشین در کشورهای دنیا رصد و منتشر می شود.


منبع : خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .