تبیان، دستیار زندگی
فائقه عطارزاده در تازه ترین نمایشگاه آثارش با عنوان «نقشینه» تعدادی از نقاشی های مدرن خود را به نمایش می گذارد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تداخل نقش و حجم در نقاشی های مدرن یک هنرمند

فائقه عطارزاده در تازه ترین نمایشگاه آثارش با عنوان «نقشینه» تعدادی از نقاشی های مدرن خود را به نمایش می گذارد.

بخش هنری تبیان

فائقه عطارزاده

این هنرمند درباره ی آثار نمایشگاهش اظهار کرد: 15 تابلوی نقاشی در ابعاد مختلف و با تکنیک اکریلیک در نمایشگاه «نقشینه» روی دیوار گالری می رود. این نقاشی ها مدرن هستند و سبک آن ها تقریبا سورئال است.

عطارزاده ادامه داد: تداخل نقش و حجم، استفاده از نقوش قدیمی در چند اثر و نمایش چند حیوان که در تداخل با طبیعت هستند، از ویژگی های آثار این نمایشگاه هستند. نقاشی های من رئال نیستند.

این هنرمند یادگیری هنر نقاشی را به صورت جدی از سال 1380 نزد علی فرامرزی آغاز کرده و نمایشگاه «نقشینه» دومین نمایشگاه انفرادی او است.

فرامرزی در متنی برای این نمایشگاه نوشته است: «از همان ابتدا می شد حدس زد که او با پیگیری و مداومتی که دارد، می تواند راه به جاهایی قابل توجه ببرد، ولی برای من نیز پیش بینی این که او تا به این مرحله از استقلال کارش دست یابد، خوش بینانه به نظر می رسد. او توانست با تمرین مداوم و طی کردن مرحله به مرحله مسیر خلاقیت، به آنچه که در او به ودیعه گذاشته شده بود، پاسخی درخور دهد. بی شک، آینده برای «فائقه عطارزاده» جهان های روشن و نوظهوری خواهد داشت.»

نمایشگاه این هنرمند سوم دی ماه ساعت 16 تا 20 در گالری «نقش جهان» به نشانی نیاوران، کوچه همایونفر، کوچه سعدی، کوچه حاف1 خیابان محمودی 2، شماره 9 افتتاح می شود و تا هشتم دی از ساعت 16 تا 19 میزبان علاقه مندان خواهد بود. گالری روزهای شنبه تعطیل است.


منبع: ایسنا