تبیان، دستیار زندگی
دارنده نشان نقره مسابقات جهانی آلمان گفت: خوشبختانه المپیکی شدن کاراته باعث شده تفکرات جدیدی در این رشته حاکم شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

احمدی: با المپیکی شدن کاراته تفکرات نو حاکم شده است

دارنده نشان نقره مسابقات جهانی آلمان گفت: خوشبختانه المپیکی شدن کاراته باعث شده تفکرات جدیدی در این رشته حاکم شود.

بخش ورزشی تبیان
کاراته

سعید احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد برگزاری هفته نخست مسابقات سوپر لیگ کاراته مردان، اظهار داشت: سطح برگزاری مسابقات سوپر لیگ کاراته در هفته اول به دلیل حضور تیم‌های جدید در این رقابت‌ها، باعث بالا رفتن کیفیت مسابقات شده بود. نکته بعدی اینکه؛ تقسیم شدن بازیکنان در تیم‌های مختلف رقابت را برای همه تیم‌های حاضر در مسابقات دشوار کرده است. همین دلیل باعث شده هیچ تیمی از قبل خود را قهرمان مسابقات سوپر لیگ نداند.

وی در ادامه، افزود: خوشبختانه المپیکی شدن کاراته باعث شده تفکرات نو در این رشته حاکم شود. کاراته روند سیر صعودی خود را در پیش گرفته و شاهد هستیم افرادی که در گذشته از کاراته دور بودند حالا با توجه به المپیکی شدن کاراته حالا دوباره فعالیت خود را در این رشته آغاز کردند‌ه‌اند. این اتفاقات جای امیدواری دارد.

دارنده نشان نقره مسابقات جهانی پاریس درمورد شرایط تیم دانشگاه آزاد در هفته اول این رقابت‌ها گفت: هفته اول این رقابت‌ها برگزار شد، ما یک بازی داشتیم که به اصطلاح بازیکنان تیم ما با آمادگی کاملی وارد تاتامی شدند و در واقع شروع خوبی برای تیم دانشگاه آزاد بود.

احمدی درمورد حضور خود در مسابقات لیگ جهانی کاراته وان پاریش گفت: اولین دوره مسابقات لیگ جهانی کاراته وان در سال 2017 میلادی قرار است به میزبانی فرانسه برگزار شود که احتمالا در این رقابت‌ها حضور خواهم داشت. انشاء الله بتوانم در اولین رویداد در سال 2017 میلادی استارت خوبی را بزنم. مسابقات لیگ جهانی پاریس معتبرترین مسابقات جهانی است و در این رقابت‌ها بهترین‌های دنیا حضور خواهند داشت.


منبع :فارس

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .