تبیان، دستیار زندگی
به مناسبت هفته پژوهش، از پژوهشگران برتر یازدهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان تجلیل شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

تجلیل از پژوهشگران برتر در موسسه تبیان

به مناسبت هفته پژوهش، از پژوهشگران برتر یازدهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان تجلیل شد.

هومن بهلولی- روابط عمومی

گردهمایی دانش آموزی به مناسبت هفته پژوهش در موسسه تبیان

به گزارش روابط عمومی، در حاشیه گردهمایی معلمان و دانش آموزان و مسئولین برگزاری یازدهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان از پژوهشگران برتر یازدهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان قدردانی شد.

در این گردهمایی، الناز فطیرخورانی؛ دبیر جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان، تبریک فرا رسیدن هفته پژوهش گفت: ثبت نام برای دوازدهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان، از سیزدهم آبان ماه و همزمان با روز دانش آموز آغاز شده و برای اولین بار از طریق آدرس مستقل این جشنواره (project12.tebyan.net) انجام خواهد شد.

وی افزود: مرکز یادگیری تبیان برای تمامی پروژه ها و پژوهش های ارائه شده در جشنواره های گذشته، صفحه  اختصاصی تهیه کرده و در معرض بازدید عمومی قرار داده است.

دبیر جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان گفت: 1400 پروژه های دانش آموزان شرکت کننده ، در قالب های مختلف در وب سایت تبیان منعکس شده تا از این طریق بانک اطلاعاتی مناسبی برای کسب ایده پژوهشی برای دانش آموزان و پژوهشگران فراهم شود.

فطیر خورانی از دانش آموزان و معلمان حاضر در این گردهمایی خواست تا حضوری فعال و پرشور در جشنواره و مرکز یادگیری تبیان داشته باشند تا از این طریق بتوان خدمات با کیفیت تر و مطلوب تری به دانش آموزان عرضه شود.

وی گفت: شما برگزیدگان جشنواره پروژه های دانش آموزی می باست سفیران این طرح در مدارس، پژوهش سراها و مراکز آموزشی خود باشید و در ترغیب همکلاسی ها و دوستان خود به حضور در جشنواره های بعدی پروژه های دانش آموزی نقش بسزایی ایفا کنید.

گردهمایی دانش آموزی به مناسبت هفته پژوهش در موسسه تبیان

در ادامه نیز، سیروس رضایی، نماینده موسسه بانیان اندیشه پیشرو، خبر از همکاری های اجرایی با موسسه تبیان در برگزاری دوازدهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان داد و گفت: هدف مجموعه پیشرو  حامیت از دانش آموزان مستعد و نیازمند می باشد که از تابستان امسال با برگزاری کارگاه های آموزی و علمی، اردوهای یک روزه نشست های علمی در مناطق محروم شهر تهران، باشگاه علم و کتاب را راه اندازی کند.

وی افزود: با کمک نقدی خیرین علمی، تعداد دو هزار جلد کتاب علمی خریداری شده که در دوره های 15 روز در اختیار اعضای باشگاه علم و کتاب قرار خواهند گرفت.

نماینده موسسه بانیان اندیشه پیشرو، با اشاره راه اندازی کانال تلگرامی مسابقات علمی باشگاه علم و کتاب با آدرس elmoketab@، گقت: هر هفته سوالاتی در کانال تلگرامی باشگاه علم و کتاب مطرح می شود که شرکت کنندگان می تواند با ارسال پاسخ صحیح، کسب امتیاز کرده و قرعه کشی های هقتگی و پایانی این باشگاه شرکت کنند.

گفتنی است، هدف از برگزاری گردهمایی دبیران و دانش آموزان و مسئولین برگزاری جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان، نظرسنجی در خصوص کیفیت برگزاری این جشنواره عنوان شد.

موسسه فرهنگی و اطلاع رسانی تبیان با همکاری موسسه بانیان اندیشه پیشرو، بعد از ظهر امروز از پژوهشگران برتر یازدهمین جشنواره پروژه های دانش آموزی تبیان تجلیل گرد.