تبیان، دستیار زندگی
عضو شورای فنی تیم های ملی کشتی فرنگی، گفت: قطعا نتایج ملی پوشان در رقابت های جهانی اوزان غیر المپیکی و علل ناکامی آنها توسط شورای فنی بررسی خواهد شد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

نتایج فرنگی‌کاران ملی‌پوش بررسی می‌شود

عضو شورای فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی، گفت: قطعا نتایج ملی پوشان در رقابت‌های جهانی اوزان غیر المپیکی و علل ناکامی آنها توسط شورای فنی بررسی خواهد شد.

بخش ورزشی تبیان
احد پازاج

احد پازاج در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه باید به علی اشکانی و کادر فنی جدید فرصت داد تا برنامه های خود را پیاده کنند، اظهار کرد: نباید با توجه به زمان کمی که کادر فنی در اختیار داشت، با مقصر نشان دادن آنها کشتی فرنگی را به حاشیه برد، چون کشتی همیشه از همین حاشیه ها ضربه خورده است.

سرمربی اسبق تیم ملی کشتی فرنگی تصریح کرد: اشکانی و همکارانش حدود دو ماه پیش کار خود را شروع کرده اند و با این زمان کم نمی توان انتظار معجزه از آنها داشت.

پازاج تاکید کرد: در حال حاضر قوانین کشتی به نحوی شده که شیوه تمرینات و آموزش کشتی‌گیران باید سریعا تغییر کند، چرا که دیگر با سبک و روش‌های قبلی نمی توان نتیجه گرفت.

وی اظهار داشت: ما در شورای فنی هم می دانستیم کار بسیار سخت است و به همین خاطر به علی اشکانی تا بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا فرصت دادیم تا برنامه های خود را پیاده کند.

پازاج در پایان خاطرنشان کرد: شورای فنی بر تمامی کارها نظارت دارد و اگر دیدیم برنامه ها آنطوری که باید پیش نمی رود قطعا تصمیمات جدیدی خواهیم گرفت.


منبع : خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .