تبیان، دستیار زندگی
پرفروش های بازار کتاب را در هفته گذشته بشناسید.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«ملت عشق» محبوب ترین کتاب هفته

پرفروش های بازار کتاب را در هفته گذشته بشناسید.

بخش کتاب و کتابخوانی تبیان
«ملت عشق» محبوب ترین کتاب هفته


 
بازار کتاب تهران در سومین هفته آذر ماه با استقبال از کتاب «ملت عشق» نوشته الیف شافاک همراه بود و آثاری چون «من پیش از تو»، «دختری که رهایش کردی»، «جنگل نروژی» و «مردی به نام اوه» از نزدیک ترین تعقیب کنندگان این اثر در فهرست پرفروش های بازار کتاب تهران در هفته گذشته بودند.
 
با توجه به حجم کتاب های منتشر شده در کشور، یکی از موضوعاتی که علاقه مندان به کتاب همواره به آن توجه دارند، انتخاب آثار مناسب برای مطالعه است. ارائه گزارش هفتگی پرفروش ترین کتاب  های بازار کتاب، ضمن آن که نمایانگر ذائقه مطالعاتی اهالی فرهنگ است، می تواند راهنمای خوبی برای مخاطبان کتاب و مطالعه باشد.

بازار کتاب تهران در هفته گذشته با استقبال از اثر محبوب الیف شافاک نویسنده تُرک تبار همراه بود، به طوری که از میان 41 عنوان کتاب حاضر از 29 ناشر در فهرست پرفروش های هفته گذشته، «ملت عشق» بیش از سایر کتاب ها در سبد خرید مراجعه کنندگان به کتابفروشی ها قرار گرفت.

همچنین پس از «ملت عشق»، آثاری چون «من پیش از تو»، «دختری که رهایش کردی»، «جنگل نروژی» و «مردی به نام اوه» از نزدیک ترین تعقیب کنندگان این اثر در فهرست پرفروش های بازار کتاب تهران در هفته گذشته بودند. کتاب هایی چون «تاریخ عشق»، «سینمای دیوید لینچ»، «مادر»، «خداوندگار مگس ها»، «عصیان»، «بمباران»، «باقی مانده از...»، «در بهشت پنج نفر منتظر شما هستند»، «غول بزرگ مهربان»، «داستان های الفی اتکینز» و «12 گام به سوی زندگانی با مهربانی» نیز از آثاری بودند که برای نخستین بار به فهرست پرفروش های بازار کتاب تهران راه یافته اند.


منبع: ایبنا