تبیان، دستیار زندگی
زیبا بودن و زیباتر شدن همان چیزی است که ما می خواهیم، تا آنجایی که برایمان جالب است که بدانیم در ملل دیگر چگونه زیباتر می شوند؟
عکس نویسنده
عکس نویسنده
نویسنده : زینب عشقی
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

با سادگی زیبا شوید

زیبا بودن و زیباتر شدن همان چیزی است که ما می خواهیم، تا آنجایی که برایمان جالب است که بدانیم در ملل دیگر چگونه زیباتر می شوند؟

زینب عشقی_ بخش زیبایی تبیان

مثل اروپایی ها زیبا شوید!


نوع لباس پوشیدن و آرایش اقوام و کشور های دیگر، همیشه موضوعی جالب و شایان توجه بوده و هست، مثلا خیلی ها آرایش خلیجی یا عربی را برای مراسمی که پیش رو دارند انتخاب می کنند و لباس های کردی و هندی را که در زیبایی زبانزد همه هستند را، دوخته و می پوشند.
این بار می خواهیم ببینیم راز و رمز زیبایی زنان اروپایی چیست و آنها چگونه لباس می پوشند و آرایش می کنند.
لباس های روزمره
ساده ترین نوع لباس، انتخاب زنان اروپایی برای پوشش هر روزه شان است، یک بلوز ساده که اگر هوا گرم

ساده ترین نوع لباس، انتخاب زنان اروپایی برای پوشش هر روزه شان است.

باشد به تاپ تبدیل می شود و یک شلوار لی و یک جفت کفش کتانی.

آرایش مو
یا موهایشان آزاد است و یا دم اسبی، تازه گلسر آنچنانی هم استفاده نمی کنند، ساده ترین کش سر و به قول دوستانی که در انجا ساکند با کشی مانند کشی که دور ظرف ماست می بندند، بیخ موهایشان را بسته و به کار و فعالیت مشغولند.

آرایش صورت
دریغ از یک کرم که به صورت هایشان بمالند، هیچ آرایشی در صورت زنان اروپایی قابل مشاهده نیست! حتی در مراسم های خاص و در مهمانی هایشان هم باز آرایش نمی کنند.
شاید در کل مهمانی بتوانی یکی دو بانوی مسن را پیدا کنی که کمی رژ لب مالیده اند، اما فرهنگشان جوری است که آرایش نمی کنند!
یکی از دوستان که بانویی آرایشگر بود برای دیدن فرزندش به یکی از کشورهای اروپایی رفته بود، در کنار دریا عروس و دامادی در حال عکاسی و فیلمبرداری بودند، ایشان تعریف می کردند که برای من آرایشگر بسیار جالب بود که عروس خانم کوچکترین آرایشی در صورتش نداشت، ایشان به سمت عروس رفته و پیشنهاد دادند که او را آرایش کنند، اما عروس با لبخندی از او تشکر کرد و نپذیرفت!

لباس در مراسم های خاص
در عروسی ها و مهمانی ها، البته بسته به نوع آب و هوا، پوشیده ترین لباس ممکنه، یک کت و یا یک بلوز، همراه یک دامن یا شلوار، کمتر کفش پاشنه بلند به پا می کنند و زیاد هم به خودشان زحمت نمی دهند که زیباتر جلوه کنند، کلا مسابقه ی زیبایی در کار نیست، بیشتر مسابقه ی راحتی در جریان است!

حتما هنر یا علمی داشته باشید و با آن خودتان را زیبا کنید.

کارهای زیبایی
بوتاکس، جراحی بینی، تزریق ژل، لیزر پوست و همه ی کارهایی که برای زیبایی انجام می دهند، در پایین ترین آمار ممکنه نسبت به سایر کشورها می باشد. تازه هزینه ی زیادی هم دارد.
در کشورهایی که میزان لک صورت که به لک و پیس معروف است، نه تنها در صورت افراد که در دست ها و سینه و پاهایشان هم می زند، در کشورهایی که چاقی هم تا حدودی مسری است و چربی های اضافه مهمان شکم و دیگر قسمت های بدن است، بازهم آمار کارهای زیبایی پایین است.
اخبار نگاه می کنید؟ تا به حال دیده اید که بانوان مطرح دنیا مانند هیلاری کلینتون، آنگلا مرکل و خیلی های دیگر، لباسی باز، موهایی شینیون کرده و آرایشی غلیظ داشته باشند؟
آراسته بودن، نظافت هر روزه، لبخند و اعتماد به نفس رمز زیبایی زنانی است که در اروپا ساکنند، جالب است، بانوانی که به این کشورها سفر می کنند و آنجا را برای زندگی انتخاب می کنند، آنها هم دیگر مانند قبل، دیگر آرایش نمی کنند و سادگی را رمز زیباییشان می دانند.
اگر می خواهید مانند زنان اروپایی باشید، ساده لباس بپوشید، دنبال لباس های مدل دار، براق و جلب توجه کننده و باز و کوتاه نباشید، نظافت را رمز اصلی زیبایی بدانید و نظم و ترتیب سر لوحه ی کارتان باشد، موهایتان را یا دورتان بریزید و یا با کشی ساده پشت سرتان جمع کنید، از لوازم آرایشی فاصله بگیرید، اعتماد به نفس داشته باشید، حتی اگر صورتتان پر از لک است و دماغ بزرگی دارید، بدانید که خدا حداکثر تواناییش را برای زیبایی شما به کار برده است.
مشغولیت، درس خواندن، کسب علم و هنر، کار و تلاش از جمله کارهایی است که می توانید با سر گرم شدن به آن از فکر زیبایی فاصله بگیرید، این را بدانید کسانی که هیچ چیزی برای افتخار کردن به آن ندارند، به دنبال زیبایی و زیباتر شدن می روند، حتما هنر یا علمی داشته باشید و با آن خودتان را زیبا کنید.

مشاوره
مشاوره
در رابطه با این محتوا تجربیات خود را در پرسان به اشتراک بگذارید.