تبیان، دستیار زندگی
عضو فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به اینکه ورزشکاران نسبت به پرداخت پاداش هایشان ناراضی هستند، گفت: باید شرایط مناسبی از لحاظ امور رفاهی، زیرساخت های ورزشی و غیره برای ورزشکاران در نظر گرفت.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

ورزشکاران از پرداخت نشدن پاداش هایشان ناراضی هستند

عضو فراکسیون ورزش مجلس با اشاره به اینکه ورزشکاران نسبت به پرداخت پاداش‌هایشان ناراضی هستند، گفت: باید شرایط مناسبی از لحاظ امور رفاهی، زیرساخت‌های ورزشی و غیره برای ورزشکاران در نظر گرفت.

بخش ورزشی تبیان
ورزشی،پارالمپیک

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد دامادی ضمن انتقاد از وعده‌های محقق نشده مسئولان ورزشی در راستای پرداخت پاداش‌ ورزشکاران و قهرمانان، گفت: مبلغ پاداش ورزشکاران در مقایسه با منابع زیاد دستگاه‌های متولی در این حوزه بسیار ناچیز است ولی متاسفانه شاهد عدم عمل به وعده‌ها هستیم.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه آیین‌نامه استخدام قهرمانان بازی‌های آسیایی، جهانی، المپیک و پارالمپیک در جلسه هیأت دولت تصویب شده است، اظهار کرد: تحقق این مصوبه به دلیل اینکه دولت متولی آن است نباید با مشکل مواجه شود لذا مسئولان مربوطه باید هرچه سریع‌تر نسبت به بکارگیری ورزشکاران قهرمان اقدام کنند.

وی با بیان اینکه امروزه ورزشکاران نسبت به پرداخت پاداش‌هایشان ناراضی هستند، ادامه داد: متاسفانه این مهم در سال‌های مختلف تکرار شده که اصلا رخداد مناسبی نیست.

دامادی ضمن اشاره به اینکه استخدام یا پرداخت پاداش های قهرمانان یکی از امور انگیزشی محسوب شده و می‌تواند موجب رفع دغدغه نبود امنیت شغلی در بین جامعه ورزشی شود، تصریح کرد: مسئولان باید قبل از قول دادن به ورزشکاران محل تامین منابع را درنظر بگیرند.

این نماینده مردم در مجلس دهم با تاکید بر اینکه بسیاری از ورزشکاران از کشور خارج شده و در تیم‌های ورزشی کشورهای مختلف حضور می‌یابند و وقتی به مدال دست یافتند نسبت به آنها هجمه‌های مختلفی به راه می‌افتد، افزود: تامین نشدن شرایط برای ورزشکاران منجر به چنین رخداد تلخی می شود لذا باید شرایط مناسبی از لحاظ امور رفاهی، زیرساخت‌های ورزشی و غیره برای ورزشکاران در نظر گرفت.

عضو فراکسیون ورزش مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وزیر جدید حوزه ورزش و جوانان باید نسبت به رفع دغدغه‌های ورزشکاران اقدام سریع و مناسبی انجام دهد، خاطرنشان کرد: همه دستگاه‌ها و مسئولان باید به موضوع تقویت جامعه ورزشی بپردازند زیرا با این شرایط نمی‌توان انتظار دریافت مدال‌های رنگارنگ در میادین بین‌المللی داشت.


منبع : خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .