تبیان، دستیار زندگی
وحید شمسایی ستاره فوتسال ایران و آسیا با بازی در سریال «پیكسل» وارد عرصه بازیگری شد تا در این سریال همبازی محمد حسین لطیفی، لیلا اوتادی ، كامبیز دیرباز و... شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

وحید شمسایی همبازی لطیفی در پیكسل

وحید شمسایی ستاره فوتسال ایران و آسیا با بازی در سریال «پیكسل» وارد عرصه بازیگری شد تا در این سریال همبازی محمد حسین لطیفی، لیلا اوتادی و كامبیز دیرباز شود.

بخش سینما تلویزیون تبیان
سریال پیکسل

«پیكسل» عنوان نخستین سریال تعاملی ایران است  كه این روزها با حضور جمعی از ستاره های سینما و تلویزیون مراحل تصویر برداری اش  را در تهران پشت سر می گذارد. در این سریال كه تولید فاز اولش به کارگردانی محمود معظمی روبه پایان است ، وحید شمسایی كاپیتان سابق تیم ملی فوتسال و ستاره فوتسال آسیا هم به عنوان بازیگر حضور دارد. نقش شمسایی در این سریال كلیدی است و بخشی از گره های قصه توسط كاراكتری كه او نقش آن را بر عهده دارد ایجاد می شود.

«پیکسل» نخستین سریال تعاملی است که بیننده ها در روند روایت داستان آن مشارکت دارند. جزئیات و کیفیت مشارکت مردم در قصه طی هفته های آینده اعلام خواهد شد

«پیکسل» در ژانر معمایی ساخته می شود و قصه آن حول و حوش یک اتفاق هولناک شکل می گیرد، اتفاقی که موجب می شود زندگی یک خواننده معروف و پر طرفدار با سرنوشت دو سوپراستار سینما گره بخورد. اما چه کسی این اتفاق را رقم زده و آن را جلو می برد؟ کامبیز دیرباز و پوریا پورسرخ، لیلا اوتادی ،سحر قریشی، نرگس محمدی، برزو ارجمند، جواد یحیوی همراه با امید حاجیلی بازیگرانی هستند که تاکنون جلوی دوربین رفته اند که البته به زودی تعدادی دیگر از بازیگران مطرح سینما و تلویزون نیز به این جمع اضافه خواهد شد.

«پیکسل» نخستین سریال تعاملی است که بیننده ها در روند روایت داستان آن مشارکت دارند. جزئیات و کیفیت مشارکت مردم در قصه طی هفته های آینده اعلام خواهد شد.
فهرست عوامل اصلی سریال «پیکسل» عبارت است از طراح، نویسنده و تهیه کننده: حامد عنقا، کارگردان: محمود معظمی، مشاور کارگردان: محمد حسین لطیفی، مدیر تصویربرداری: فرشاد گل سفیدی، مدیر صدابرداری: امیر حاتمی، طراح صحنه و لباس: سیامک احصایی و سحر شهامت، تدوین: امیرشیبان خاقانی، طراح چهره پردازی: ایمان امیدواری، مدیران برنامه ریزی: فرزاد رحمانی و زینب نصراللهی، منشی صحنه: علیرضا فرحزادی، سرپرست تیم بدلکاری: امیر بدری، مدیر تدارکات: شهرام اسلامی، ژاس: پیام نصیری خرم و مدیر تولید: افشین قلی پور.


منبع: روابط عمومی سریال پیکسل