تبیان، دستیار زندگی
مجموعه مستند «دیدار در آشیانه» بزودی در شبکه امید پخش می شود.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

دختر شهید بابایی خاطرات همرزمان پدر را به تصویر می‌کشد

مجموعه مستند «دیدار در آشیانه» بزودی در شبکه امید پخش می شود.

بخش سینما وتلویزیون تبیان
title
مجموعه مستند «دیدار در آشیانه» بزودی در شبکه امید پخش می‌شود.

سلمی بابایی کارگردان و تهیه‌کننده این مجموعه در گفتگو با روابط عمومی مرکز اوج کودک و نوجوان گفت: دیدار در آشیانه یک مجموعه مستند ترکیبی است که با محوریت نوجوان و خاطرات خلبانان دوران دفاع مقدس ساخته می‌شود.

وی افزود: در قسمتهای مختلف این مجموعه گروهی از نوجوانان در آشیانه هواپیماهای شکاری و بمب افکن و در کنار خلبانانی که در سالهای دفاع مقدس هدایت آن ها را برعهده داشته اند؛ قرار می گیرند و سوالات خود را از ایشان می پرسند و از همین روست که رنگ و بوی پاسخ ها نیز کاملا متناسب با ذهن نوجوان است.

کارگردان «دیدار در آشیانه» تاکید کرد: فضای ایجاد شده بین خلبانان دفاع مقدس و نوجوانان امروز در میان مجموعه های تلویزیونی بی سابقه است و به گونه ایست که پیش بینی می‌کنیم ارتباط‌گیری رده سنی نوجوان با این برنامه بسیار موفقیت آمیز باشد.

وی گفت: ضبط 26 قسمت «دیدار در آشیانه» به پایان رسیده است و هم اکنون در مرحله تدوین و صداگذاری است.

بابایی تاکید کرد: مجموعه تلویزیونی «دیدار در آشیانه» به سفارش مرکز اوج کودک و نوجوان و برای پخش در شبکه امید تهیه شده است و بزودی در کنداکتور پخش شبکه قرار خواهد گرفت.

گفتنی است؛ مجموعه تلویزیونی «دیدار در آشیانه» به تهیه‌کنندگی سلمی بابایی و کارگردانی سلمی بابایی و ونداد دوشن در شهریور و مهر ماه 1395 تولید شده است.

سلمی بابایی تنها دختر شهید عباس بابایی است که از سال 93 فعالیت خود را در صنعت سینما و عرصه کارگردانی آغاز کرده است.


منبع:
خبرگزاری باشگاه خبرنگاران
این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .