تبیان، دستیار زندگی
شهین تسلیمی بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون است. حضور موفق او در فیلم ها و سریال هایی همچون «زن بابا» ، «چهارچرخ» ، «خانه اجاره ای» ، «وضعیت سفید» ، «ارمغان تاریکی» ، «طلا و مس» ، «آوار» ، «دلنوازان» ، «حیرانی» ، «باغ مظفر» ، «مادرانه» و بسیاری دیگر با
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

«همسایه ها» نمره خوبی از مردم می گیرد

شهین تسلیمی بازیگر شناخته شده سینما و تلویزیون است. حضور موفق او در فیلم ها و سریال هایی همچون «زن بابا» ، «چهارچرخ» ، «خانه اجاره‌ای» ، «وضعیت سفید» ، «ارمغان تاریکی» ، «طلا و مس» ، «آوار» ، «دلنوازان» ، «حیرانی» ، «باغ مظفر» ، «مادرانه» و بسیاری دیگر باعث شد تا توجه و اعتماد کارگردان های بسیاری را به خود جلب کند.

بخش سینما وتلویزیون تبیان
title

خانم تسلیمی در سریال «همسایه ها» چه نقشی را بازی می کند؟

من در سریال همسایه ها نقش همسر آقای اصغر سمسارزاده را دارم و در کنار سپند امیرسلیمانی و سمانه پاکدل که پسر و دختران ما هستند، خانواده آقا و خانم توکلی را تشکیل داده ایم. در این سریال، خانم و آقای توکلی برای پسر و دختر خود شرکتی را راه اندازی کرده اند تا کسب و کاری داشته باشند. در این میان اتفاقات دیدنی و جذابی برای بچه ها رخ می دهد.

بازی در کنار آقای سمسارزاده چگونه است؟

کار در کنار استاد سمسارزاده برای من خیلی جذاب و جالب است. در سال های گذشته هم تجربه بازی کنار این هنرمند پیشکسوت بخصوص در صحنه های تئاتر را داشته ام. معتقدم بازیگران قدیمی و هنرمندان پیشکسوت جذابیت سریال ها و فیلم ها را در نزد مردم و مخاطبان بالا می برند. از طرف دیگر با توجه به تجربه بالایی که دارند باعث ایجاد ارتباط بهتری میان دیگر بازیگران می شوند.

چگونه یک هنرمند می تواند به جذابیت بیشتر یک کار نمایشی کمک کند؟

من عاشق بداهه گویی در نمایش هستم. در تئاتر ظرفیت بیشتری برای بداهه گویی هنرمندان وجود دارد. من در نمایش های تئاتری که حضور دارم بداهه گویی خوبی دارم. یکی از دلایل محبوبیت آقای سمسارزاده نیز همین بداهه گویی او در صحنه های تئاتر است. اما این ظرفیت در سریال های تلویزیونی بسیار محدودتر است و قدرت مانور کمتری برای بداهه گویی وجود دارد. در کل معتقدم که هر اندازه بداهه گویی بیشتر باشد، مخاطب لذت بیشتری در تماشای فیلم، سریال یا تئاتر می برد.

کارگردانی مهران غفوریان را چگونه ارزیابی کردید؟

آقای مهران غفوریان در کسوت کارگردانی، فردی بسیار جدی، دقیق و کاربلد است و چون خود یک بازیگر طنز می باشد لذا کار تولید برنامه ای طنزگونه کاملاً در مشت اش است.

آیا می توانید پیش بینی کنید که این سریال نزد مخاطبان شبکه دو قابل قبول باشد؟

حضور هنرمندان کمدین و محبوبی همچون جواد رضویان، مهران غفوریان، بهاره رهنما، سیروس گرجستانی، اصغرسمسارزاده و دیگران به من این اطمینان را می هد که سریال تلویزیونی همسایه ها کاملاً مورد توجه و پسند مردم عزیزمان قرار خواهد گرفت.


منبع: جام جم

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .