تبیان، دستیار زندگی
سرمربی تیم کشتی فرنگی بیمه رازی گفت: امیدوارم بتوانیم جام قهرمانی را به داخل کشور برگردانیم تا حداقل یکی از دو جام قهرمانی به کشورمان به عنوان مبدع این مسابقات برسد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

رنگرز: امیدوارم بتوانیم جام قهرمانی را به داخل کشور برگردانیم

سرمربی تیم کشتی فرنگی بیمه رازی گفت: امیدوارم بتوانیم جام قهرمانی را به داخل کشور برگردانیم تا حداقل یکی از دو جام قهرمانی به کشورمان به عنوان مبدع این مسابقات برسد.

بخش ورزشی تبیان
title

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، حسن رنگرز درباره حضور بیمه رازی در مسابقات کشتی فرنگی جام باشگاه جهان گفت: اردوهای خوب و منظمی را برای حضور در این رقابت‌ها پشت سر گذاشتیم و آخرین جلسه تمرینی را هم برگزار کردیم تا حضوری قدرتمند در این رقابت‌ها داشته باشیم. 

وی ادامه داد: تا امروز 16 تیم برای این حضور در این مسابقه اعلام آمادگی کردند و پیش‌بینی می‌کنیم قطع به یقین این دوره با سطح کمی و کیفی بالاتری نسبت به ادوار گذشته برگزار شود. همانطور که در کشتی آزاد شاهد بودیم اتفاقات غیر قابل پیش‌بینی رخ داد پس باید انتظار چنین نتایجی را در کشتی فرنگی هم داشته باشیم.

سرمربی تیم کشتی فرنگی بیمه رازی تصریح کرد: سعی کردیم بیش‌تر از کشتی‌گیران شاخص و مطرح داخلی استفاده کنیم و در برخی اوزان نیز که نیازمند تقویت بیشتر بودیم از عنوان‌داران مطرح جهان و المپیک استفاده کردیم. نفراتی که در اختیار داریم تقریبا استخوان‌بندی تیم ملی را برای حضور در جام جهانی تشکیل خواهند داد. خوشبختانه کشتی‌گیران ما در شرایط خوبی قرار دارند و امیدوارم بتوانیم جام قهرمانی را به ایران بازگردانیم.

حسن رنگرز با بیان اینکه در دوره گذشته مدافع عنوان قهرمانی بوده‌ایم و این موضوع کار ما را سخت‌تر می‌کند، گفت: با توجه به حمایت‌های مجموعه مدیریتی بیمه رازی تلاش می‌کنیم تا در این دوره هم با توجه به ظرفیت‌های فنی تیم از عنوان قهرمانی در این دوره هم دفاع کنیم. امیدوارم بتوانیم جام قهرمانی را به داخل کشور برگردانیم تا حداقل یکی از دو جام قهرمانی به کشورمان به عنوان مبدع این مسابقات برسد.

سرمربی تیم کشتی فرنگی بیمه رازی افزود: می‌دانیم که با توجه به برگزاری مسابقات در قلب اروپا بدون شک کشورهای اروپایی که در کشتی فرنگی صاحب سبک و مدعی هستند با تمام قوا شرکت خواهند کرد. نتایجی که در کشتی آزاد رقم خورد تلنگری برای ما بود تا با تمرکز بیشتری در این مسابقات به میدان برویم. بدون شک جام باشگاه‌های جهان به بلوغ لازم رسیده است و به برندی در سطح کشتی جهان تبدیل شده است.

رنگرز خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه در این مقطع زمانی هیچ مسابقات جدی برای محک کشتی‌گیران وجود ندارد و از طرف دیگر با توجه به برگزاری اوزان غیرالمپیکی مسابقات جهانی بدون شک شاهد برگزاری این رقابت‌ها در سطح ایده‌آلی خواهیم بود.


منبع :فارس

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .