تبیان، دستیار زندگی
حسین پاکدل به جمع بازیگران «خانه کاغذی» به کارگردانی مهدی صباغ زاده پیوست.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

حسین پاکدل به «خانه کاغذی» پیوست

حسین پاکدل به جمع بازیگران «خانه کاغذی» به کارگردانی مهدی صباغ زاده پیوست.

بخش سینما و تلویزیون تبیان
title

تینا پاکروان تهیه‌کننده فیلم «خانه کاغذی» به کارگردانی مهدی صباغ زاده در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه فیلمبرداری این اثر سینمایی همچنان ادامه دارد، گفت: در حال حاضر آخرین مراحل فیلمبرداری توسط علیرضا زرین دست را پشت سر می‌گذاریم.

وی با اشاره به اینکه لوکیشن‌های اصلی «خانه کاغذی» در تهران و دماوند انتخاب شده است، توضیح داد: گروه در حال حاضر در دماوند به سر می برند تا سکانس های مربوط به این بخش را جلوی دوربین ببرند.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «یحیی سکوت نکرد» با اشاره به اینکه به تازگی بازی شقایق فراهانی در این پروژه آغاز شده است، تاکید کرد: به تازگی هنرمندانی چون حسین پاکدل، ارد زند و محسن قاضی مرادی به عنوان بازیگر در این پروژه بازی می کنند.

پرویز پرستویی، ستاره اسکندری، مهدی پاکدل، ثریا قاسمی، حسین پاکدل، علیرضا کمالی، تینا پاکروان، شقایق فراهانی، حسین پاکدل، ارد زند و محسن قاضی مرادی از جمله بازیگران این پروژه سینمایی هستند.

داستان این فیلم درباره پدر و دختر روزنامه نگاری است که همپای هم کار می کنند و هیچ‌کدام به خاطر دیگری ازدواج نکرده اند. دختر در یک نشریه کار می کند و پدر هم بعد از مدتی از عمرش دوباره دست به قلم می شود.


منبع:
خبرگزاری مهر

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .