تبیان، دستیار زندگی
وب سایت فرهنگی اطلاع رسانی تبیان یادنامه فرهنگی «استاد الاساتید ایران» را به منظور گرامیداشت استاد محمدتقی مروت تهیه و در محیط مجازی منتشر کرد.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

یادنامه «استاد الاساتید ایران» منتشر شد

وب سایت فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان یادنامه فرهنگی «استاد الاساتید ایران» را به منظور گرامیداشت استاد محمدتقی مروت تهیه و در محیط مجازی منتشر کرد.

هومن بهلولی- روابط عمومی
محمدتقی مروت

به گزارش روابط عمومی، شبکه تخصصی قرآن کریم موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان این یادنامه را تهیه و منتشر کرده است.
یادنامه «استاد الاساتید ایران» به منظور گرامیداشت استاد محمدتقی مروت استاد تلاوت قرآن کریم تهیه شده و مطالبی همچون « در سوگ بانی فن تلاوت قرآن در ایران + زندگینامه و آثار / دعای مستجاب آیت‌الله بروجردی در حق استاد مروّت / دیدار قاری ایرانی با استاد عبدالباسط / تلاوت قاری ایرانی در مراسم تشییع اکبرالقراء مصر / قاری اول مصر در نگاه قاری اول ایران / تلاوت قرآن، آواز خوانی نیست! / دو تلاوت کمیاب با صدای استادالاساتید ایران + فیلم آخرین اجرا / روایتی از حضور مرحوم «مروّت» در مسابقات بین‌المللی قرآن در 61 سالگی / تصویری کمتردیده شده از دو استاد پایه‌گذار قرائت نوین در ایران / یادداشت «نفس دزدی در قرائت قرآن»؛ به قلم استاد مروّت» را در خود جای داده است.
استاد محمدتقی مروت از بنیان گذاران تلاوت نوین قرآن کریم در کشور و دارنده اولین مقام نخست مسابقات بین المللی قرآن مالزی بود که همزمان با عاشورای حسینی(ع) و در سن 72سالگی به لقاء الله پیوست.
تهیه مطالب این یادنامه برعهده مجتبی شکوری بوده و طراحی آن را نیز محبوبه همتی انجام داده است.
شبکه تخصصی قرآن کریم موسسه فرهنگی اطلاع‌رسانی تبیان این یادنامه را به هدف ادای دین به این استاد فقید تهیه و منتشر کرده است.