تبیان، دستیار زندگی
برگزاری مسابقه های اسکی ، صعود زمستانی به قله عجم، ساخت ادم برفی و تندیس های برفی و یخی،تیراندازی با تیر و کمان و چندین برنامه شاد و مفرح ، از جمله برنامه های پیش بینی شده جشنواره زمستانی خلخال است.
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

برگزاری جشنواره زمستانی خلخال در بهمن ماه

برگزاری مسابقه های اسکی ، صعود زمستانی به قله عجم، ساخت ادم برفی و تندیس های برفی و یخی،تیراندازی با تیر و کمان و چندین برنامه شاد و مفرح ، از جمله برنامه های پیش بینی شده  جشنواره زمستانی خلخال است.

بخش گردشگری تبیان

title

به گزارش تبیان از ایرنا ، سید ناصر میرمرسلی روز سه شنبه در جلسه ستاد برگزاری جشنواره بازی و ورزش های زمستانی خلخال افزود: ازسال 86 تا 90 جشنواره ورزش های زمستانی خلخال به صورت استانی و ملی برگزار شد ولی از همان سال به دلایل مختلف از جمله نبود اعتبار تعطیل شد.
وی بیان کرد: امسال این جشنواره بهمن ماه در منطقه نمونه گردشگری و تفرجگاه اندبیل خلخال برگزار خواهد شد .
میر مرسلی برگزاری مسابقه های اسکی ، صعود زمستانی به قله عجم، ساخت ادم برفی و تندیس های برفی و یخی،تیراندازی با تیر و کمان و چندین برنامه شاد و مفرح را از جمله برنامه های پیش بینی شده این جشنواره اعلام کرد.
در این جلسه فریدون بابایی فرماندار خلخال نیز با تاکید بر همکاری همه مسئولان برای برگزاری هرچه بهتر جشنواره ورزش های زمستانی این شهرستان گفت: از ظرفیت های زمستانی و خدادادی منطقه برای جلب نظر گردشگران و همچنین ایجاد روحیه نشاط و شادابی در جامعه باید به نحو احسن استفاده شود.
وی افزود: در صورت محدودیت اعتباری و عدم تخصیص هزینه دولتی برای برگزاری این چنین جشنواره ها، با مدیریت درست و با استفاده از توان و ظرفیت بخش خصوصی می توان جشنواره ورزش های زمستانی را برگزار و زمینه نشاط جامعه و نیز حضور گردشگران در مناطق زیبا و نمونه گردشگری خلخال را فراهم کرد.
فرماندار خلخال اظهار کرد: سلامت روانی زمینه ساز سلامت جسمانی بوده و یکی از وظایف مهم مسئولان دولتی ایجاد زمینه برای ارتقا این سلامت از طریق اجرای برنامه های شاد و نشاط آوراست.
خلخال در جنوب اردبیل بوده و دارای زمستان های سرد و برفی می باشد.


www.irna.ir

این مطلب صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر شده و محتوای آن لزوما مورد تایید تبیان نیست .